Класний керівник

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Громадянська освіта
Тест виконано: 110 разів
10 запитань
Запитання 1

1. Учитель, якому доручена організація і спрямування виховного процесу учнів певного класу – це…

варіанти відповідей

вчитель початкових класів;

класний керівник;

педагог-організатор;

соціальний педагог.

Запитання 2

2. Функції класного керівника у навчально-виховному процесі закладу освіти:

варіанти відповідей

освітня, розвиваюча, виховна;

навчальна, консультативна, профорієнтаційна;

організаторська, виховна, стимулююча;

діагностична, профорієнтаційна, виховна.

Запитання 3

3. Структура плану класного керівника містить аналіз виховної роботи за попередній навчальний рік, виховні заходи, індивідуальну роботу з учнями, вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі, ..

варіанти відповідей

роботу з батьками;

профорієнтаційну роботу;

роботу з психологом;

г) діагностичні засоби.

Запитання 4

4. У чому суть діагностичної функції класного керівника?

варіанти відповідей

в умінні залучати колектив класу до різних видів виховної діяльності;

в спрямуванні класним керівником виховних зусиль усіх педагогів, батьків і представників громадськості на позитивні результати у вихованні учнів;

у своєчасному виявленні позитивних змін у розвитку кожного учня класу;

передбачає вивчення класним керівником учнів свого класу

Запитання 5

5. Науково обґрунтоване проектування становлення і розвитку колективу учнів класу загалом і кожного вихованця зокрема – це:

варіанти відповідей

обов’язки класного керівника;

план роботи класного керівника;

критерій оцінювання виховного процесу;

ефективність виховання.

Запитання 6

6. Яким документом визначаються завдання, функції, основні напрями і зміст роботи класного керівника в сучасних умовах?

варіанти відповідей

Концепцією НУШ;

статутом школи;

Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти;

методичними рекомендаціями “Орієнтовний зміст виховання в національній школі”.

Запитання 7

7. У чому суть координаційної функції класного керівника?

варіанти відповідей

а) у своєчасному виявленні позитивних змін у розвитку кожного учня класу;

б) передбачає вивчення класним керівником учнів свого класу;


в) у спрямуванні класним керівником виховних зусиль усіх педагогів, батьків і представників громадськості на позитивні результати у вихованні учнів;

в умінні залучати колектив класу до різних видів виховної діяльності.

Запитання 8

8. Класний колектив – це …

варіанти відповідей

постійний колектив;

різновіковий колектив;

тимчасовий колектив;

первинний колектив.

Запитання 9

9. Етапи розвитку та характерні особливості розвитку класного колективу було досліджено радянським вченим (вченою) …, який (яка) виділив 5 основних етапів (циклів) якісних змін всередині дитячої групи.


варіанти відповідей

А. Лутошкіним;

М. Стельмаховичем;

О. Сухомлинською;

Т. Конніковою.

Запитання 10

10. Основні завдання класного керівника:

варіанти відповідей

а) виховання в учнів культури поведінки, проведення виховних заходів, організація навчальної, матеріальної, моральної допомоги учням;

формування в учнів високої духовності, налагодження контакту з учнями й батьками;

чітке планування навчально-виховної роботи, допомога у подоланні бездоглядності школярів;

проведення заходів, які передбачають зміцнення здоров’я учнів, профорієнтаційна робота з учнями та їх батьками.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест