Розгляньте малюнок інфузорії. Виберіть правильні відповідності між її структурами та позначеними цифрами.
Учень та учениця розглядали цикл дизентерійної амеби. Учениця сказала, що амеба потрапляє в організм через немиті фрукти та овочі, а не через кип'ячену воду. Учень стверджував, що дизентерійна амеба може вражати стінки кишки та поширюватись в інші органи. Хто з них правий?
Виберіть правильні типи живлення організмів
1. До одноклітинних еукаріотів належить:
Органом руху у евглени зеленої є:
Яка органела забезпечує процес фотосинтезу у евглени зеленої, доведіть:
Який організм може утворювати псевдоподії і чи можна дослідити їх утворення
Що характерно для одноклітинних еукаріотів?
Який пігмент робить водорості зеленими?
Органелами руху інфузорії туфельки є...
Чи притаманний евглені зеленій процес фотосинтезу,доведіть чому?
Поділом клітини навпіл розмножується,які одноклітинні організми у сприятливих умовах
ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи»
Розташуйте рівні організації життя від найнижчого до найвищого: екосистемний, організмовий, молекулярний, біосферний, клітинний, популяційно – видовий.
ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи»
Розгляньте малюнок клітини. Установіть відповідність між складовими клітини на малюнку та їхніми функціями, позначеними літерами
а) здійснює фотосинтез;
б) зберігає спадкову інформацію;
в) містить клітинний сік;
г) створює внутрішнє середовище клітини;
д) захищає клітину від впливу навколишнього середовища, у складі містить вуглевод целюлозу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома