Колір. Теорія кольору. Основи теорії дизайну. Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю

Додано: 24 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 101 раз
12 запитань
Запитання 1

1. Що таке колористика?

варіанти відповідей

а)     Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

б)     Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

в)     Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення

Запитання 2

2. Що таке кольорова модель?

варіанти відповідей

а) Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

б) Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів.

в) Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 3

3. Що означає RGB?

варіанти відповідей

а) Адитивна кольорова модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якого червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори..

б) Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

в) Однаково насичені відтінки, що відносяться до одного і того ж кольору спектру, можуть відрізнятися один від одного ступенем яскравості.

Запитання 4

4. Що означає CMYK?

варіанти відповідей

а) Субтрактивна кольорова модель, використовується у поліграфії, перш за все при багатофарбовому (повноколірному) друці.

б) Адитивна кольорова модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якого червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори..

в) Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

Запитання 5

5. Що таке колірний круг?

варіанти відповідей

а) Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

б) Спосіб зрозуміти асоціації кольорів з різними речами та дозволяє зрозуміти, як кольори взаємодіють один з одним.

в) Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 6

6. Що таке композиція?

варіанти відповідей

а) Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

б) Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

в) Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле. Композиція будується на взаємній супідрядності всіх графічних елементів.

Запитання 7

7. У композиції художньо-конструкторських виробів діють такі закони, як ...


варіанти відповідей

а) закон світла

б) закон масштабу

в) закон пропорційності

г) закон ритму

д) закон контрасту

Запитання 8

8. До головних композиційних прийомів належать ...


варіанти відповідей

а) ритм

б) симетрія

в) композиція

г) асиметрія

д) статика

е) контраст

ж) динаміка

Запитання 9

9. Вимоги до товарного знаку :


варіанти відповідей

а) бути коротким, тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові. Наддовгі назви складно засвоювати і важко відтворювати;

б) легко запам'ятовуватися;

в) привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);

г) Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

Запитання 10

10.Варіанти структури товарних знаків (брендів) однієї компанії.

варіанти відповідей

а) Різні бренди об'єднані в систему, яка називається архітектурою бренду. У кожного бренду своє ім'я, образ і стиль, але сама компанія залишається невидимою для споживача.

б) товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.

в) Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

г) У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль.

Запитання 11

11. В даний час сильний товарний знак:


варіанти відповідей

а) несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

б) У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль

в) володіє образністю, інформативністю і оригінальністю - основними характеристиками рекламоспособности;

г) формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;

д) реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях. Самі образи і знаки несуть мегасмисл, який людина сприймає більшою мірою неусвідомлено.

Запитання 12

12.Торгова марка це?

варіанти відповідей

а) Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

б)  "це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест