Алгоритмізація 3 клас

Перевірка рівня сформованості в учнів 3 класу алгоритмічної компетентності за показниками когнітивного критерію на констатувальному етапі

Додано: 11 січня 2022
Предмет: Інформатика, 3 клас
Копія з тесту: Команди і виконавці
30 запитань
Запитання 1

Команда - це

варіанти відповідей

Наказ , що спонукає до дії

Розповідне речення

Питальне речення

Запитання 2

Обери варіант речення, яке може бути командою

варіанти відповідей

Собаку можна навчити подавати своїм господарям лапу. Розповідне речення.

Чи даси ти мені лапу? Питальне речення.

Дай Лапу! Спонукальне речення.

Запитання 3

Чи правильне твердження? Виконавець - це об'єкт, який здатний виконати команду.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Алгоритмом називають

варіанти відповідей

Послідовність кроків, які не приводять до результату

Послідовність рухів, які виконують усі учасники

Послідовність команд, виконання яких призводить до потрібного результату

Запитання 5

Алгоритм НЕ може виконати

варіанти відповідей

робот

учень

людина

комп'ютер

підручник

Запитання 6

Розгляньте зображення. Чию команду виконують учасники руху?

варіанти відповідей

Світлофора

Регулювальника

Директора

Командира

Запитання 7

Розгляньте зображення.На чию команду мають реагувати футболісти?

варіанти відповідей

Судді

Уболівальника

Воротаря

Запитання 8

План це

варіанти відповідей

Казка про Котигорошка

Домашнє завдання

Порядок виконання дій для досягнення певної мети - результату

Запитання 9

Що таке лінійні алгоритми?

варіанти відповідей

Алгоритми, в яких потрібно побудувати лінію

Алгоритми, в яких дії перестрибують через одну

Алгоритми, в яких дії відбуваються послідовно, одна за одною

Запитання 10

Назвіть складову вікна середовища Scratch №5

варіанти відповідей

Сцена

Виконавець

Контейнер команд

Групи команд

Область складання алгоритму

Запитання 11

Назвіть складову вікна середовища Scratch №4

варіанти відповідей

Сцена

Виконавець

Контейнер команд

Групи команд

Область складання алгоритму

Запитання 12

Назвіть складову вікна середовища Scratch №3

варіанти відповідей

Сцена

Виконавець

Контейнер команд

Групи команд

Область складання алгоритму

Запитання 13

Назвіть складову вікна середовища Scratch №2

варіанти відповідей

Сцена

Виконавець

Контейнер команд

Групи команд

Область складання алгоритму

Запитання 14

Назвіть складову вікна середовища Scratch №1

варіанти відповідей

Сцена

Виконавець

Контейнер команд

Групи команд

Область складання алгоритму

Запитання 15

Програма Scratch призначена для

варіанти відповідей

Перегляду сайтів

Виконання алгоритмів

Побудови моделей

Запитання 16

Завантажити програмне середовище Scratch можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 17

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

спрайт

кока-кола

фанта

пепсі

Запитання 18

Запуск програми в середовищі Scratch відбувається при натисненні на кнопку

варіанти відповідей
Запитання 19

Набір команд для виконавця в середовищі Scratch називають

варіанти відповідей

дія

рух героя

скрипт

Запитання 20

Група команд за допомогою яких можливо виконати малювання у Scratch називається

варіанти відповідей

рух

звук

вигляд

олівець

Запитання 21

Програма, створена в середовищі Scratch, називається:

варіанти відповідей

Файл

Проєкт

Завантажувач

Приклад

Запитання 22

Вибери із перелічених речень те, яке є командою:



варіанти відповідей

два варіанти правильно;

візьми яблуко;

лунає дзвінок;

Запитання 23

Обери з перелічених варіантів усі ситуації, у яких використовуємо алгоритми



 

варіанти відповідей

при складанні режиму дня;

під час приготування їжі;

під час сну;

під час розв’язування задач;

Запитання 24

 До чого може призвести помилка у алгоритмі?






варіанти відповідей

до невірного результату;

до запланованого результату.

Запитання 25

Алгоритм приготування чаю (вибери правильну відповідь).

варіанти відповідей

а)

1. Поклади пакет чаю у чашку.

2. Налий холодної води.

3. Візьми чашку.

4. Візьми з холодильника лід.

б)

1. Візьми чашку.

2. Поклади пакет чаю у чашку.

3. Поклади одну чайну ложку цукру.

4. Налий кип'яток у чашку.

в)

1. Налий кип'яток у чашку.

2. Візьми чашку.

3.Поклади одну чайну ложку цукру.

4. Поклади пакет чаю у чашку.

Запитання 26

Які дії може виконувати спрайт? (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Говорити

Рухатися

Змінювати зовнішній вигляд

Змінювати порядок виконання команд

Запитання 27

Чи можна створити об'єкт за допомогою графічного редактора вбудованого у Scratch?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 28

На скільки кроків переміститься спрайт виконавши алгоритм?

варіанти відповідей

20

30

40

50

Запитання 29

Яку команду з перелічених використовують на початку створення алгоритму у середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 30

Який розмір олівця потрібно обрати, щоб намалювати найтовстішу лінію?

варіанти відповідей

5

10

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест