Комп'ютерна графіка.

Додано: 17 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 161 раз
21 запитання
Запитання 1

Оберіть основні види комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

растрова

тривимірна

векторна

піксльна

Запитання 2

Растрове зображення складається з...

варіанти відповідей

об'ємних моделей

пікселів

окремих базових об'єктів

фігур, побудованих за певним алгоритмом

Запитання 3

Векторне зображення складається з...

варіанти відповідей

об'ємних моделей

пікселів

окремих базових об'єктів

фігур, побудованих за певним алгоритмом

Запитання 4

Оберіть недоліки растрових зображень:

варіанти відповідей

пікселізація при масштабуванні

відсутність пристроїв для створення

великий розмір файлу

неприродність кольорів

Запитання 5

Оберіть недоліки векторних зображень:

варіанти відповідей

пікселізація при масштабуванні

великий розмір файлу

неприродність об'єктів

неприродність кольорів

Запитання 6

Укажіть апаратні засоби комп'ютерної графіки.

варіанти відповідей

Відеокарта

Модем

Клавіатура

Цифрова камера

Графічний планшет

Монітор

Запитання 7

Укажіть особливості векторних графічних зображень.

варіанти відповідей

зображення масштабуються та редагуються без втрати якості

якість погіршується при збільшенні або зменшенні зображення

обсяг файлу залежить від розміру зображення

невеликий розмір файлу

Запитання 8

Укажіть особливості, які мають растрові графічні об'єкти.

варіанти відповідей

зображення масштабуються та редагуються без втрати якості

обсяг файлу залежить від розміру зображення

якість погіршується при збільшенні або зменшенні зображення

кодується колір кожного пікселя

Запитання 9

Яке з перелічених розширень файлів НЕ відносяться до графічних форматів?

варіанти відповідей

bmp

pptx

jpeg

png

Запитання 10

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера це ....

варіанти відповідей

Графічний редактор

Комп'ютерна графіка

Моделювання

Дизайн

Запитання 11

Рендеринг це

варіанти відповідей

створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній

побудова проекції відповідно до обраної фізичної модемі

сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера

Запитання 12

Моделювання це

варіанти відповідей

побудова проекції відповідно до обраної фізичної модемі

створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній

сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера

Запитання 13

Найпопулярніша ділянка використання тривимірної графіки

варіанти відповідей

комп'ютерні ігри

медицина

освіта

дизайн

Запитання 14

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів.

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері

Запитання 15

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Ігри

Запитання 16

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, рендеринг, виведення

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 17

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 18

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Джерела світла

Віртуальні камери

Запитання 19

Обери всі програми для роботи з тривимірною графікою:

варіанти відповідей

Google SketchUp

Blender

FreeMind

3DMonster

Inkskape

Corel Drow

Запитання 20

Що знаходиться на початку роботи у робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

камера

примітив КУБ

Нічого

джерело світла

координатна сітка

Запитання 21

За домопогою мишки та клавіатури у Blender можна:

варіанти відповідей

Обертання 3D-простору

Переміщення 3D-простору

Збільшити/зменшити масштаб

Пересування в інший простір

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест