У разі встановлення кількох анімаційних ефектів до певного об’єкта слайду ці ефекти:
Установіть відповідність між назвами груп анімаційних ефектів об’єкту слайда і їхнім призначенням.
1. Об'єкт з'являється на слайді а Виділення
2. Об'єкт змінює своє положення на слайді б Вхід
3. Об'єкт змінює свій вигляд в Вихід
4. Об'єкт зникає зі слайда г Шляхи переміщення
Установіть порядок дій для додавання анімаційного ефекту до об’єкта.
1. Відкрити вкладку Анімація.
2. Відкрити список ефектів вибором кнопки Додатково в групі Анімація.
3. Вибрати у списку потрібний ефект анімації.
4. Вибрати об'єкт на слайді.
Встановіть відповідність між назвими груп ефектів анімації об'єктів слайдів та їх значкам:
1. Шляхи перміщення
2. Вихід
3. Виокремлення
4. Вхід
Позначте правильні твердження.
У разі встановлення кількох анімаційних ефектів до певного об’єкта слайду ці ефекти:
Вкажіть кнопку за допомогою якої можна змінити параметри ефектів де-кілька одночасно.
Вкажіть кнопку за допомогою якої можна змінити параметри ефекта на Стрічці.
Вкажіть кнопку за допомогою якої можна змінити час початку ефекту на Стрічці.
Вкажіть кнопку за допомогою якої можна додати анімацію до об'єкта на Стрічці.
Вкажіть кнопку за допомогою якої можна додати де-кілька ефектів анімації до об'єкта на Стрічці.
Вкажіть на позначку: Кнопка відкриття списку з командами налаштувань ефекту
Вкажіть на позначку: Часова шкала. Позиція лівого краю відповідає затримці перед початком відтворення ефекту, позиція правого краю - часу завершення. Довжина шкали - тривалість ефекту
Вкажіть на позначку: Об'єкт, до якого застосовується ефект
Вкажіть на позначку: Ефект з групи Виділення
Вкажіть на позначку: Початок ефекту - після клацання лівої кнопки миші
Вкажіть на позначку: Номер ефекту в послідовності ефектів на слайді
До будь-якого об’єкта на слайді презентації PowerPoint завжди можна застосувати такі параметри настройки анімаційних ефектів:
За допомогою якої команди у вікні Налаштування анімації, можна змінити властивості анімаційного ефекту.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома