Компетентність на уроках історії

Додано: 4 грудня 2023
Предмет: Історія України, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Історична предметна компетентність учнів це-

варіанти відповідей

здатність учня самостійно пізнавати, осмислювати та оцінювати минуле України та світу, соціальний й моральний досвід минулих поколінь.

набутий учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов'язаної із засвоєнням, розумінням, застосуванням нових знань.

спрямованість освітнього процесу на досягнення інтегральних результатів у навчанні, якими є загальні (базові, ключові) і спеціальні (предметні) компетентності тих, хто навчається.

Запитання 2

Які компетентності включає в себе історія?

варіанти відповідей

предметні компетентності

ключові компетентності

хронологічні компетентності

просторові компетентності

Запитання 3

Складники предметної компетентності:

варіанти відповідей

хронологічна, аксіологічна, просторова, логічна.

інформаційна, логічна, аксіологічна, хронологічна.

просторова, логічна, історична, аксіологічна.

інформаційна, аксіологічна, хронологічна ,просторова, логічна.

Запитання 4

Перелік наскрізних вмінь:

варіанти відповідей

організовувати, навчати, думати.

думати ,уміти, самостійно працювати.

одержувати інформацію.

вивчати, шукати, думати.

Запитання 5

Соціальна компетентність це-

варіанти відповідей

визначена різновидом ключових компетентностей, які формуються всією системою шкільної освіти.

пов'язана із засвоєнням, розумінням, застосуванням нових знань.

досвід, обізнання та знання.

визначає поняття компетентності, як здатності успішно задовольняти індивідуальні та соціальні потреби. 

Запитання 6

Дж. Равен в структурі компетентності виділяє чотири компоненти: 

варіанти відповідей

правовий,структоровий, вольовий,ефективний досвід.

обізнання, знання, навички, уміння.

когнітивний, афективний, вольовий, навички і досвід.

соціальний,правовий,громадянський, вольовий.

Запитання 7

Які методи використовують для створення позитивної атмосфери навчання та організації соціалізації та комунікації  учнів?

варіанти відповідей

колективного обговорення, ситуативного моделювання.

соціо-економічного розшарування,очікування та досягнення.

метод симуляції і ситуативного моделювання.

метод знайомство,активне слухання,очікування та досягнення.

Запитання 8

Методи навчальної діяльності учнів:

варіанти відповідей

Методи проєктів,інтерактивний, розвиток кретичного мислення, технології.

Методи технології,міркування, проєктів.

Методи критичного мислення, та технології.

Запитання 9

Скільки є ключових компетентностей учнів?

варіанти відповідей

10

15

12

8

Запитання 10

Методи критичного мислення використовують в процесі вирішення учбових завдань:

варіанти відповідей

відповідності, класифікації інформації.

порівняння,оцінки фактів, подій, явищ.

дискусії, метод взаємних питань та відповідей, метод узагальнення.

всі відповіді вірні.

Запитання 11

Характеристика соціальної компетентності учнів на уроках історії:

варіанти відповідей

вміння робити вибір,приймати рішення,брати відповідальність,безконфліктно співіснувати.

шляхи подолання перешкод,позитивні результати.

формування власного досвіду отримання навичок та умінь.

періодичність та динамічність протікання компетентності.

Запитання 12

Діяльнісний підхід в освіті:


варіанти відповідей

розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості.

формування здібностей до самоосвіти і командної роботи.

застосування теоретичних знань на практиці.

успішна інтеграція в соціумі і професійна самореалізація.

всі відповіді вірні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест