ГР-І (проводить дослідження природи)
Венерина мухоловка живе на грунті, бідному на Нітроген. Вона миттєво захоплює комах. Поясніть зв'язок цих факторів.
ГР-2 ( опрацьовує і використовує інформацію)
Встановіть відповідність між назвою способу живлення, та його характеристикою та прикладами тварин
ГР-3 (усвідомлює закономірності природи)
Живлення, пов’язане з використанням неорганічних речовин і утворення органічних
ГР-3 (усвідомлює закономірності природи)
Визначте автотрофні організми
ГР-І (проводить дослідження природи)
Дослідіть текст та заповніть пропуски.
Дихання- газообмін між організмом та середовищем, при цьому і рослини і ………….. поглинають ……….
Основне завдання дихання – розкладання органічних сполук з виділенням …………. , необхідної для життя. При цьому з організму виводиться …….газ. Рослини дихають через ……. . Більшість водних тварин дихають за допомогою ……..
ГР-І (проводить дослідження природи)
Дослідіть текст та заповніть пропуски.
У рослинах, завдяки енергії Сонця ( за допомогою……………..) відбувається процес…………….- перетворення неорганічних речовин навколишнього середовища ( ……..газу і ………) на органічні. При цьому в навколишнє середовище виділяється……….. Воду для здійснення фотосинтезу рослини отримують переважно з…………….., а вуглекислий газ з……. .
ГР-І (проводить дослідження природи)
Дослідіть текст та заповніть пропуски.
У рослинах, завдяки енергії Сонця ( за допомогою……………..) відбувається процес…………….- перетворення неорганічних речовин навколишнього середовища ( ……..газу і ………) на органічні. При цьому в навколишнє середовище виділяється……….. Воду для здійснення фотосинтезу рослини отримують переважно з…………….., а вуглекислий газ з……. .
ГР-3 (усвідомлює закономірності природи)
Виберіть дії людини, які є ПОЗИТИВНИМ впливом на природу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома