Об’єм металевого кубика визначили двома способами:
- перемножили значення довжини, ширини, висоти;
- виміряли об’єм кубика витісненням води.
Чи однакові результати отримали?
Учні досліджували способи розділення сумішей: вода й харчова сода. Учень запропонував розділити суміш випарюванням, а учениця - фільтруванням. Хто з них правий?
За малюнком визначте яке тіло важче, а яке – легше.
Яким способом можна розділити суміш води і піску?
На малюнках зображено щільність упакування молекул води в трьох агрегатних станах. Вкажіть, який їз них відображає будову молекул води в рідкому стані.
Якщо після стискання тіло здатне відновити свою форму та розмір, то про таке тіло говорять, що воно....
У мірний стакан налили 450 мл води й занурили у воду картоплину. Рівень води в стакані піднявся до поділки 600 мл. Чому дорівнює об'єм тіла?
Яке явище зображено на малюнку?
Оберіть із переліченого три речовини:
Рельєф зображують на карті за допомогою кольорів: гори позначають ....
Природні утворення, які складаються з однієї речовини, називаються…
Що таке гірські породи?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома