1 Гр. Оберіть за малюнками приклади надзвичайних ситуацій:
1 Гр. Що має міститися в екстреному рюкзаку школяра?
1 Гр. Які бувають ризики в зоні бойових дій?
1 Гр. 1. Оберіть за малюнками вибухонебезпечні предмети:
1 Гр. Якщо знайшли підозрілий предмет то необхідно:
1 Гр. Якщо опинилися на мінному полі:
2 Гр. 1. Оберіть з переліку наслідки нераціонального харчування:
2 Гр. Найкраще/найшвидше забезпечують організм енергією:
2 Гр. 1. Оберіть істинні (вірні) твердження щодо цукрового діабету:
2 Гр. Продукти, які містять йод:
2 Гр. Що може призвести до харчового отруєння:
2 Гр. Верхня, єдина видима частина зуба. Її форма визначена функцією зуба: передні зуби гострі, щоб різати, а поверхні корінних зубів плоскі, щоб перемелювати їжу. Яка це частина зуба?
3 Гр. Оберіть невиправдані ризики:
3 Гр. Елементи соціального середовища завдяки яким ви дізнаєтеся про різні події в Україні та світі це:
3 Гр. Небезпеки природного середовища:
3 Гр. Оберіть з переліку прилади, які допомагають рятувати життя людей:
3 Гр. Визначте сміття, яке можна компостувати:
3 Гр.1. Як називається/позначається правило «reduce — зменшити, reuse — повторно використовувати, recycle — переробляти»:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома