КОМПЛЕКСНА РОБОТА ЗБД за розділом "Виховуємо самостійність та відповідальність"

Додано: 10 грудня 2024
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
15 запитань
Запитання 1

ГРУПА 1. БЕЗПЕКА

Обери, що безпечно робити в школі

варіанти відповідей

Підготуватись до уроку 

Розповідати цікавинки під час перерви друзям 

Стрибати в коридорі

Грати в настільні ігри з однокласниками після уроків

Битися

Грати футбольним м’ячем у класі

Запитання 2

 Познач небезпеки природного характеру

варіанти відповідей

Аварія на заводі

Укуси отруйних плазунів, бджіл та ос 

Терористичний акт

Снігові замети, хуртовина

Військові дії

Повінь, паводок 

Запитання 3

Обери орієнтири, що допоможуть знайти людське житло тому, хто заблукав у лісі чи горах.

варіанти відповідей

Будинок лісника 

Річка

Стежки людей 

Стежки тварин

Шум автодороги/залізниці

Лінії електропередач

Запитання 4

Як слід поводитись на зупинці громадського транспорту

варіанти відповідей

не стояти спиною до транспорту, уникати першого ряду, щоб ніхто не штовхнув

стояти близько до проїзної частини дороги

чекати транспорт на проїзній частині дороги

Запитання 5

Установи правильну послідовність дій, якщо потрапив/ потрапила в небезпечну ситуацію:

1 - оцінити ситуацію

2 - виробити план дій

3 - оцінити власні можливості

4 - заспокоїтися

5 - діяти і не втрачати надії 

варіанти відповідей

1 2 3 4 5

4 1 3 2 5 

5 4 3 2 1

4 3 2 1 5

Запитання 6

ГРУПА 2. ЗДОРОВ'Я.

Як слід поводитись у салоні громадського транспорту?

варіанти відповідей

стояти близько до дверей, щоб швидко вийти

пройти всередину салону, триматися міцно за поручень

посередині салону сміятися та розважатися з друзями

пройти ближче до водія, розпитувати про маршрут

Запитання 7

 Якими будуть твої дії, якщо друзі вмовляють тебе скуштувати невідомі ягоди?

варіанти відповідей

Заберу ягоди й скажу, що скуштую вдома

Категорично відмовлюсь, адже не можна куштувати невідомі ягоди 

Погоджусь, бо мені цікаво які вони на смак

Запитання 8

Обери, що відчуває здорова людина

варіанти відповідей

біль

впевненість

благополуччя 

щастя

радість

страждання

Запитання 9

Вибери права учнів та учениць 5 класу

варіанти відповідей

Відвідувати гуртки, секції 

Бути хорошим товаришем

Бути захищеним від жорстокого ставлення 

Дбайливо ставитись до довкілля

Допомагати старшим у силу своїх можливостей

Отримувати медичну допомогу 

Запитання 10

Вибери обов'язки учнів та учениць 5 класу

варіанти відповідей

Відвідувати гуртки, секції

Бути хорошим товаришем 

Бути захищеним від жорстокого ставлення

Дбайливо ставитись до довкілля

Допомагати старшим у силу своїх можливостей 

Отримувати медичну допомогу

Запитання 11

ГРУПА 3. ДОБРОБУТ

Обери те, що належить до добробуту

варіанти відповідей

бідність

безпритульність

хвороба

здоров’я

щастя

достаток 

Запитання 12

 Установи відповідність фізичного складника здоров’я та його опису

варіанти відповідей

Доброзичливе спілкування в родині, уміння дружити, співпраця в команді, толерантність у стосунках

Всі системи організму добре виконують свої життєві функції 

Віра у свої сили, відчуття краси довкілля, уміння любити й співпереживати, прагнення до саморозвитку

Позитивне мислення, уміння керувати своїми емоціями, адекватно переживати невдачі й навчатися на помилках

Запитання 13

Установи відповідність соціального складника здоров’я та його опису

варіанти відповідей

Доброзичливе спілкування в родині, уміння дружити, співпраця в команді, толерантність у стосунках

Всі системи організму добре виконують свої життєві функції

Віра у свої сили, відчуття краси довкілля, уміння любити й співпереживати, прагнення до саморозвитку

Позитивне мислення, уміння керувати своїми емоціями, адекватно переживати невдачі й навчатися на помилках

Запитання 14

Установи відповідність психічного та емоційного складників здоров’я та їх опису

варіанти відповідей

Доброзичливе спілкування в родині, уміння дружити, співпраця в команді, толерантність у стосунках

Всі системи організму добре виконують свої життєві функції

Віра у свої сили, відчуття краси довкілля, уміння любити й співпереживати, прагнення до саморозвитку

Позитивне мислення, уміння керувати своїми емоціями, адекватно переживати невдачі й навчатися на помилках

Запитання 15

 Установи відповідність духовного складника здоров’я та його опису

варіанти відповідей

Доброзичливе спілкування в родині, уміння дружити, співпраця в команді, толерантність у стосунках

Всі системи організму добре виконують свої життєві функції

Віра у свої сили, відчуття краси довкілля, уміння любити й співпереживати, прагнення до саморозвитку

Позитивне мислення, уміння керувати своїми емоціями, адекватно переживати невдачі й навчатися на помилках

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест