ГРУПА 1. БЕЗПЕКА
Обери, що безпечно робити в школі
Познач небезпеки природного характеру
Обери орієнтири, що допоможуть знайти людське житло тому, хто заблукав у лісі чи горах.
Як слід поводитись на зупинці громадського транспорту
Установи правильну послідовність дій, якщо потрапив/ потрапила в небезпечну ситуацію:
1 - оцінити ситуацію
2 - виробити план дій
3 - оцінити власні можливості
4 - заспокоїтися
5 - діяти і не втрачати надії
ГРУПА 2. ЗДОРОВ'Я.
Як слід поводитись у салоні громадського транспорту?
Якими будуть твої дії, якщо друзі вмовляють тебе скуштувати невідомі ягоди?
Обери, що відчуває здорова людина
Вибери права учнів та учениць 5 класу
Вибери обов'язки учнів та учениць 5 класу
ГРУПА 3. ДОБРОБУТ
Обери те, що належить до добробуту
Установи відповідність фізичного складника здоров’я та його опису
Установи відповідність соціального складника здоров’я та його опису
Установи відповідність психічного та емоційного складників здоров’я та їх опису
Установи відповідність духовного складника здоров’я та його опису
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома