Під кон’юнктурою ринку розуміють:
Дослідження кон'юнктури товарного ринку слід здійснювати в такій послідовності:
(1- попередній етап; 2- аналіз стану кон'юнктури товарного ринку; 3 - збір та нагромадження інформації; 4- прогноз кон'юнктури товарного ринку)
Для ринку покупця характерні:
Антонімом поняття «конкуренція» є:
Предметом конкуренції в широкому розумінні є:
В яких із зазначених тут варіантів має місце горизонтальна конкуренція?
Чи може виникнути конкуренція в рамках однієї організації між її підприємствами, наприклад між магазинами однієї мережі?
Варіанти конкуренції, що базуються на формі власності:
Які наведені варіанти конкуренції належать до конкуренції між товарами, що задовольняють одну і ту ж потребу?
Згідно чинного законодавства України монопольним вважається становище фірми на ринку, якщо вона займає:
Які угоди між підприємствами за законодавством України вважаються правомірними?
Які дії органів влади є такими, що дискримінують підприємництво?
Недобросовісна конкуренція - це:
Чи можна конкурентоздатність товару забезпечити тільки маркетингом?
В останній період для України характерна конкуренція:
Такі засоби конкурентної боротьби як новизна та високий технічний рівень товарів, висока якість виготовлення, вдосконалення асортименту, поліпшення обслуговування в процесі продажу; відносяться до:
В західних країнах розвинутого капіталу спостерігається тенденція до розширення методів конкурентної боротьби:
Які з джерел інформації про конкурентів загальнодоступні?
Визначити серед запропонованих джерело інформації про конкурентів, яке вимагає значних коштів:
Якщо фірма здійснює готельне обслуговування туристів у місці перетину кордону, то яка з подій загрожує існуванню потреби, що задовольняє фірма?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома