Моделювання — це:
Позначте одну правильну відповідь.
Комп’ютерний експеримент — це:
Позначте одну правильну відповідь.
До складових математичної моделі належить:
Відновіть порядок слідування етапів комп’ютерного моделювання (А–Д).
А Розробка методу й алгоритму реалізації комп'ютерної моделі
Б Побудова математичної моделі
В Проведення комп’ютерного експерименту
Г Постановка задачі
Д Розробка комп'ютерної моделі
Модель, у якій властивості об’єкта описуються за допомогою певної системи знаків: математичних виразів і рівнянь, фізичних чи хімічних формул, нотних записів тощо
Імітаційна модель — це...
Модель, яка відтворює геометричні та фізичні властивості об’єкта-оригінала
Укажіть правильний порядок етапів комп'ютерного експерименту:
1) Розробка плану проведення комп'ютерного експерименту.
2) Створення комп'ютерної моделі.
3) Аналіз умови задачі.
4) Аналіз отриманих результатів.
5) Проведення комп'ютерного експерименту.
Коли вдаються до моделювання?
Метод розв'язування задач за допомогою комп'ютерних моделей називають ...
Що можна вивчати за допомогою комп’ютерного імітаційного моделювання?
Що з наведеного відноситься до числа комп'ютерних графічних моделей?
Відновіть порядок дій в алгоритмі побудови інтервального варіаційного ряду (А–Г).
А Визначити ширину інтервалу: H = (Xmax – Xmin) / (K – 1)
Б Визначити кількість інтервалів
В Підрахувати число даних, що потрапили в кожний з інтервалів
Г Визначити межі кожного інтервалу в порядку зростання
Дано вибірку значень 23 48 57 12 117 9 16 22 27 48 56 87 45 98 88 63. Визначте ширину інтервалу, якщо потрібно виділити три групи з рівними інтервалами.
Вибірка (або вибіркова сукупність) — це:
Варіаційний ряд — це:
Варіаційні ряди бувають:
Деякі статистичні дані подано у вигляді полігона частот. Які істинні висловлювання щодо інформації надає цей полігон?
Установіть відповідність між поняттям та його означенням.
Полігон - . . .
2 Частота
3 Варіанта
4 Відносна частота
Установіть відповідність між поняттям та його означенням.
Частота - . . .
Установіть відповідність між поняттям та його означенням.
Варіанта - . . .
Установіть відповідність між поняттям та його означенням.
Відносна частота - . . .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома