Концептуальні основи нової парадигми освіти

Додано: 3 березня
Предмет: Природничі науки, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Яка організація запропонувала концепцію “освіти” на початку ХХІ ст., подану у міжнародну стандартну класифікацію освіти?

варіанти відповідей

a. ООН

b. ЮНЕСКО

c. МОП

d. ВООЗ

Запитання 2

2.   Освіта – це: 

варіанти відповідей

a. цілеспрямовані та систематичні дії, що мають на меті організований і стійкий процес комунікації.

b. процес отримання знань. 

c. суспільно-організований і нормований процес передачі попереднім поколінням соціально-значущого досвіду.

d. процес задоволення потреб людей за допомогою навчання і виховання.

Запитання 3

3. Провідні чинники, які зумовлюють зростання ролі освіти дорослих у сучасному соціумі:

варіанти відповідей

a. Швидкоплинні зміни в житті, конкурентність між країнами, підйом/криза економіки, старіння нації, міграція, військовий стан країни. 

b. Технологічний прогрес, підвищення ефективності працездатності, збільшення вільного часу.

c. Зміна змісту й характеру праці, раціональне використання часу дорослих людей, збільшення безробітних. 

d. Нові норми праці в міжнародному стандарті, зубожіння нації, криза економіки. 

Запитання 4

4. Сукупність законів, виданих вищим органом державної влади, а також підзаконних нормативних актів, що визначають порядок і умови реалізації прав дорослих членів суспільства на освіту впродовж життя – це:

варіанти відповідей

a. Законодавство освіти дітей.

b. Законодавство прав дітей.

c. Законодавство прав людей.

d. Законодавство освіти дорослих. 

Запитання 5

5. Законодавство України щодо освіти дорослих ґрунтується на Конституції України, законах України:

варіанти відповідей

a. «Про професійно-технічну освіту», «Про освіту дорослих», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про позашкільну освіту».

b. «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про освіту дорослих».

c. «Про освіту дорослих», «Освіта та наука», «Про допомогу для освіти доросли», «Про освіту дорослих для іммігрантів».

d. «Про професійне навчання дорослих», «Про технічну освіту дорослих», «Про освіту дорослих в умовах воєнного стану». 

Запитання 6

6. Андрагог – це: 

варіанти відповідей

a. співавтор розробки навчальної програми для навчання дорослих. 

b. педагог, який індивідуально навчає дорослих. 

c. спеціаліст, який безпосередньо навчає дорослих в освітніх закладах для дорослих.

d. консультант, співавтор розробки програм навчання дорослих.

Запитання 7

7. Науковці виділяють три ролі, які виконують андрагоги:

варіанти відповідей

a. андрагог-експерт, андрагог-консультант, андрагог-інспектор

b. андрагог-організатор, андрагог-агент зі зв’язків, андрагог-радник

c. андрагог-експерт, андрагог-фасилітатор, андрагог-генератор ідей

  

d. «лікар-психотерапевт», «експерт», «консультант» 

Запитання 8

8. Підготовка дорослої людини до використання зміненої інформації в життєвому досвіді, допомозі у віднайдені джерел об’єктивізації, у визначенні обмежувальних чинників суспільного життя, розумінні зв’язків особистості з реальним життям та особистісних й позаособистісних чинників, що окреслюють цей зв’язок – це:

варіанти відповідей

a. Головне завдання андрагога.

b. Зміст діяльності андрагога.

c. Ідея андрагогіки.

d. Мета андрагогіки, як науки.

Запитання 9

9. Зміст діяльності андрагога реалізується у складових:

варіанти відповідей

a. змістова, технологічна, організаційна, діагностична.

b. організаційна, проектувальна, діагностична.

c. предметно-змістова, проектувально-технологічна, організаційно-діагностична 

d. консультаційна, прогностична, діагностична.

Запитання 10

10. Вкажіть форми освіти дорослих:

варіанти відповідей

a. Підготовка фахівців, перепідготовка, перекваліфікація.

b. Неформальна, формальна, інформальна.

c. Індивідуальна, групова.

d. У закладах вищої освіти, у спеціальних закладах для освіти дорослих.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест