1. Яка організація запропонувала концепцію “освіти” на початку ХХІ ст., подану у міжнародну стандартну класифікацію освіти?
2. Освіта – це:
3. Провідні чинники, які зумовлюють зростання ролі освіти дорослих у сучасному соціумі:
4. Сукупність законів, виданих вищим органом державної влади, а також підзаконних нормативних актів, що визначають порядок і умови реалізації прав дорослих членів суспільства на освіту впродовж життя – це:
5. Законодавство України щодо освіти дорослих ґрунтується на Конституції України, законах України:
6. Андрагог – це:
7. Науковці виділяють три ролі, які виконують андрагоги:
8. Підготовка дорослої людини до використання зміненої інформації в життєвому досвіді, допомозі у віднайдені джерел об’єктивізації, у визначенні обмежувальних чинників суспільного життя, розумінні зв’язків особистості з реальним життям та особистісних й позаособистісних чинників, що окреслюють цей зв’язок – це:
9. Зміст діяльності андрагога реалізується у складових:
10. Вкажіть форми освіти дорослих:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома