Конфлікт - це ...
Які є способи розв'язання конфліктів?
Який спосіб розв'язання конфліктів обрав Микола?
Микола йшов додому зі школи. Його перестріли троє підлітків з паралельного класу. Почали його звинувачувати, що він розпускає плітки про одного із них. Він знає що це не правда, тому почав з хлопцями з'ясувати в чому причина, і що призвело до цього. І всі знайшли рішення, яке влаштовує обох сторін.
Який спосіб розв'язання конфліктів обрала дівчинка?
Катерина з класу неприязно ставиться до Софії. Якось з портфеля твого однокласника зник мобільний телефон. Катерина сказала, що бачила Софію біля його парти, і що це напевно, справа рук Софії. Софія ігнорувала проблему, нікому нічого не сказала, вирішила не спілкуватися зі своїми однокласниками.
Що означає конфлікт з латини
Щоб уникнути конфлікту з однокласником, треба:
У конфліктній ситуації учень уміє контролювати емоції,якщо:
Познач вияви психологічного насилля
Щоб запобігти ескалації конфлікту слід:
Познач вияви фізичного насилля
У конфліктній ситуації учень уміє контролювати свої емоції,якщо
Конфлікти, спричинені розбіжностями у поглядах, смаках чи уподобаннях називається
Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасники конфлікту під час обговорення поважають одне одного, уважно слухають, намагаються зрозуміти позицію інших учасників конфлікту. Шукають рішення, яке задовольняє всіх.
Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту зволікає з рішенням проблеми, ігнорує її розв’язання?
Якому виду стосунків відповідає даний опис: виникають найчастіше в колективі, компанії, класі, групі людей, об’єднаних спільною роботою, інтересами, навчанням.
Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить?.
Щоб запобігти ескалації конфлікту потрібно:
Які ти знаєш стилі спілкування?
Дії, що заподіюють тілесні ушкодження
Якого способу розв'язання конфлікту не існує?
Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікти -
Якого виду насилля не існує?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома