конкурс

Додано: 29 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 15 разів
6 запитань
Запитання 1

29. Система національно – патріотичного виховання включає


варіанти відповідей

цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття і поведінку вихованців з метою формування у них відповідних якостей

формування моральної поведінки, активної життєвої позиції, правил співжиття, єдності слова і діла в підростаючої особистості, готовності брати активну  участь у житті своєї держави

широкий спектр естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом; вміння володіти системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймати художні твори, вміння здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері

усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою

Запитання 2

До головних напрямів самооцінювання освітньої діяльності закладу освіти входить




варіанти відповідей

освітнє середовище закладу освіти; система оцінювання здобувачів освіти;

оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників; управлінські процеси закладу освіти; робота батьківського комітету

освітнє середовище закладу освіти; система оцінювання здобувачів освіти;

оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників; управлінські процеси закладу освіти; екологічний стан прилеглої території

освітнє середовище закладу освіти; система оцінювання здобувачів освіти;

оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників; управлінські процеси закладу освіти

освітнє середовище закладу освіти; система оцінювання здобувачів освіти;

оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників; управлінські процеси закладу освіти; плинність педагогічних кадрів

Запитання 3

Виберіть правильні твердження, що стосуються профільної та допрофільної освіти



варіанти відповідей

Головна мета допрофільної підготовки – нав’язати дитині вибір подальшого профілю навчання.

Допрофільна підготовка - це компонент профільного навчання, який здійснюється в основній школі і покликаний повною мірою забезпечувати реалізацію інтересів, нахилів і здібностей учнів шляхом відповідних змін у завданнях, змісті й організації процесу навчання.

Профільне навчання по цілях і змісту займає положення між загальним середнім і професійним навчанням та дозволяє старшокласникам придбати глибокі й різнобічні теоретичні й прикладні знання, міцні практичні навички з обраного профілю, підготувати себе до успішного продовження навчання в ВНЗ.

Основна ідея профільної підготовки - створення освітнього простору, яке сприяє самовизначенню учнів середнього ланцюга школи через організацію курсів за вибором, інформаційну роботу та профільну орієнтацію.

Запитання 4

До основних обов’язки працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників включається:



варіанти відповідей

реалізовувати поточні функції існуючих районних (міських) науково-методичних центрів (кабінетів)

планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогів, допомагати органам управління освіти у реалізації стратегічних рішень в педагогічній, адміністративно- господарській та інших видах діяльності

планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогів; проведення супервізії; впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та інклюзивного підходів у навчанні; застосування нових освітніх технологій; організація освітнього процесу за різними формами, зокрема з використанням технологій дистанційного навчання.

планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогів; проведення супервізії;відповідати на особисті запити кожного педагога, створювати карту творчого розвитку, допомагати в проходженні курсів підвищення кваліфікації, розглядати скарги педагогічних працівників.

Запитання 5

7.    Оберіть правильне твердження


варіанти відповідей

За результатами атестації педагогічним працівникам присвоюються кваліфікаційні категорії: «спеціаліст», «спеціаліст другої категорії», «спеціаліст першої категорії», «спеціаліст вищої категорії».

Випускникам вищих навчальних закладів, які отримали повну вищу освіту, при прийомі на роботу встановлюється кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії».

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» присвоюється педагогічним

працівникам з повною вищою освітою, діяльність яких характеризується:

здатністю забезпечувати засвоєння учнями навчальних програм;

Атестація на відповідність займаній посаді з присвоєнням кваліфікаційних категорій проводиться щодо вчителів та викладачів усіх спеціальностей, зокрема:  соціальні педагоги – середню освіту з будь-якої спеціальності; педагоги-організатори – повну вищу педагогічну освіту незалежно від спеціальності.

Запитання 6

7.    Вимоги до осіб, що претендують на посаду педагогічного працівника закладу освіти


варіанти відповідей

Особи, фізичний і психічний стан яких дозволяє здійснювати педагогічну діяльність та які мають освітню та/або професійну кваліфікацію, що відповідає встановленим законодавством, зокрема професійним стандартом (за наявності), кваліфікаційним вимогам до відповідних посад педагогічних працівників.

Особи, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можуть бути призначені на посаду педагогічного працівника строком на один рік.

Особам, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за педагогічною спеціальністю (педагогічну освіту), відповідний заклад освіти присвоює професійну кваліфікацію педагогічного працівника. Педагогічна освіта передбачає підготовку особи, результатом якої є набуття компетентностей зі спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), педагогіки, психології, у тому числі шляхом проходження педагогічної практики, необхідних для забезпечення процесу навчання, виховання і розвитку особистості, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведення освітніх вимірювань, застосування освітніх технологій і методів навчання, ефективних способів взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

Особи, які здобули вищу, фахову передвищу чи професійну (професійно-технічну) освіту за іншою спеціальністю та яким не було присвоєно професійну кваліфікацію педагогічного працівника, можуть бути призначені на посаду педагогічного працівника строком на п’ять років.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест