"Конрад, або дитина з бляшанки", "Міо, мій Міо"

Додано: 18 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 282 рази
24 запитання
Запитання 1

Як заробляла на життя пані Бартолотті:

варіанти відповідей

ткала килими;

працювала у крамниці;

грала на біржі;

виготовляла штучні квіти.

Запитання 2

Де працював пан Егон:

варіанти відповідей

в крамниці;

на фабриці;

в музеї;

в аптеці.

Запитання 3

Як діти у школі поставились до Конрада:

варіанти відповідей

не злюбили;

потоваришували з ним;

байдуже;

наслідували його поведінку.

Запитання 4

Як вчителька називала Конрада:

варіанти відповідей

справжній скарб;

справжній геній;

розбишака;

неслух і задира.

Запитання 5

Для кого було так важливо, щоб Конрад у школі отримував гарні оцінки:

варіанти відповідей

пані Бартолотті;

пана Егона;

Кіті;

Флоріана.

Запитання 6

Хлопець, що постійно бив та знущався з Конрада:

варіанти відповідей

Флоріан;

Річард;

Стефан;

Артур.

Запитання 7

Хто допоміг Конраду змінитися:

варіанти відповідей

пані Бартолотті;

пан Егон;

Кіті Рузіка;

шкільна вчителька.

Запитання 8

Як вдалося подрузі Конрада змінити ситуацію:

варіанти відповідей

вона змінила його голос;

вона забрала його до свого дому;

вона видала його працівникам фабрики;

вона навчила його поганих слів і непристойних пісень.

Запитання 9

Кульмінація твору "Конрад, або Дитина з бляшанки"- це:

варіанти відповідей

пані Бартолотті отримує поштою хлопчика;

навчання Конрада в школі;

блакитний конверт від виробників Конрада з вимогою повернути хлопчика;

переховування Конрада.

Запитання 10

Конрад не захотів у неділю йти ні до зоопарку, ні до парку розваг, тому що хотів ...

варіанти відповідей

добре виспатися

підготуватися до школи

погратися з друзями

поспілкуватися з Кіті

Запитання 11

Як вдалося замаскувати Конрада, щоб його не забрали люди з фабрики? 

варіанти відповідей

вдягли у водолазний костюм

надягли перуку

вдягнули у дівочий одяг

загорнули у килим

Запитання 12

Про що Егон прочитав лекцію Конраду?

варіанти відповідей

про народні свята та традиції

про поведінку дитини вдома і в школі

про Святого Миколая і про маленького Ісуса

Запитання 13

Хто виховував Буссе, героя повісті "Міо, мій Міо"?

варіанти відповідей

батьки

далекі родичі матері

 тітка Едля і дядько Сикстен

Запитання 14

Які чарівні предмети допомогли Міо перемогти Като :

варіанти відповідей

черевики-скороходи; 

плащ з чарівною підкладкою;

меч;

чарівна паличка.

Запитання 15

Що ставало з дітьми, яких викрадав Като: 

варіанти відповідей

ставали жорстокими воїнами Като;

ставали рабами;

перетворювалися на птахів;

помирали зз голоду.

Запитання 16

Буссе (герой казкової повісті А.Ліндгрен "Міо, мій Міо") над усе мріяв

варіанти відповідей

знайти рідного батька

знайти скарб

знайти багато справжніх друзів

Запитання 17

Чим можна здолати лицаря Като і перемогти зло у Країні Чужинецькій?

варіанти відповідей

мечем, що викував Зброяр із Країни Чужинецької.

за допомогою хліба, сопілки, ложечки і плаща.

він непереможний, бо має велику силу.

Запитання 18

Хто приніс хлопчика до Країни Далекої?    

варіанти відповідей

Джин

Літак

Кінь

Птах

Запитання 19

Що намагався зробити з полоненими Міо та Юм-Юмом лицар Като?  

варіанти відповідей

Перетворити на птахів

Зробити їхні серця кам'яними

Заморити голодом

Вбити

Запитання 20

Яка властивість була у Міраміса ? 

варіанти відповідей

Перестрибував хмари

Перестрибував провалля

Перестрибував річки

Запитання 21

Ключова ідея твору "Міо, мій міо"

варіанти відповідей

ми відповідаємо за тих, кого приручили

добро завжди перемагає зло

зло повсюди, інколи його можна подолати

Запитання 22

11. Вірним другом Міо в подорожі до лицаря Като був

варіанти відповідей

А Міраміс

Б Бенко

В Юм-Юм

Запитання 23

Як тітка Едля і дядько Сікстен ставилися до хлопчика?( за твором  А. Ліндґрен "Міо, мій Міо")

варіанти відповідей

 любили Буссе.

 купили йому дім.

 вважали хлопчика тягарем.

Запитання 24

Яке серце було у лицаря Като?

варіанти відповідей

залізне

Золоте; 

кам’яне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест