Тексти завдань складено відповідно до Типової освітньої програми за редакцією Р.Б. Шияна та підручника української мови (читання, письмо) з використанням навчально-методичного комплекту «Українська мова». Большакова І.О., Пристінська М.С.
Хто головний герой оповідання?
Як почував себе хлопчик у візку?
Чому хлопчик їздив на інвалідному візку?
Як пояснював хлопчик, що інші діти не приймають його у гру?
Чого найбільше хотів хлопчик?
У яку гру хотів навчитися грати головний герой?
Хто допомагав хлопчикові тренуватися?
Коли щось не виходило хлопчик?..
Які риси характеру допомогли хлопчикові навчитися грати у баскетбол?
Чи навчився хлопчик грати в баскетбол?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома