Здатність організмів зберігати й передавати спадкову інформацію наступним поколінням називається
Біологічна наука, що досліджує особливості спадковості й мінливості людини
Одиницею спадковості є:
Укажіть генотип, гетерозиготний за одним із трьох алелів
Скільки ознак враховують при дигібридному схрещуванні?
Г.Мендель сформулював:
Явище, при якому один з алелів у гетерозиготі (домінантний алель) подавлює (пригнічує) дію іншого алеля (рецесивний алель).
Один з можливих станів гена, наприклад, домінантний або рецесивний.
Схрещування особин, що відрізняються 1 парою ознак:
При схрещуванні 2 організмів з однаковими генотипами АаСс розщеплення у 1 поколінні буде:
Які захворювання успадковуються зчеплено зі статтю?
Укажіть імовірність народження дитини з рецесивною ознакою , якщо мати гомозиготна за відповідним геном, а батько – гетерозиготний ?
Зигота АаВВ утворює такі гамети
Парними ознаками є:
Серед названих генотипів виберіть гомозиготні:
Набір хромосом у зиготи:
Тип успадкування, за якого один ген не повністю переважає над іншим геном:
При схрещуванні організмів з генотипами АаСс та аасс розщеплення у 1 поколінні буде:
Домінантними алельними генами є:
Гомозигота це:
Другий закон Менделя це:
Які групи крові можуть бути у дітей, якщо батьки мали ІІ і IV групи
У помідорів ген нормального зросту домінує над геном карликовості. Яким буде 1 покоління від схрещування гетерозиготної рослини з карликовою?
Вибиріть правильний розвязок : Моногібридне неповне домінування
У людини хвилясте волосся (А) домінує над прямим волоссям (а), полідактилія (В) над нормальною кількістю пальців (в). Чоловік з генотипом АаВв одружився із жінкою з генотипом аавв. Визначте який відсоток становить кількість дітей з прямим волоссям та нормальною кількістю пальців від цього шлюбу.
У людини кароокість і наявність ластовиння - домінантні ознаки, гени яких локалізовані в різних хромосомах. Кароокий без ластовиння чоловік одружився з блакитноокою жінкою, що має ластовиння. Визначте генотипи батьків.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома