Укажіть галузь, у якій розміщення підприємств зумовлює сировинний чинник:
Укажіть основний принцип розміщення підприємств сільськогогосподарського машинобудування: *
Укажіть основний фактор розвитку лляної галузі легкої промисловості:*
Укажіть основний чинник розміщення приладобудівних заводів у Харкові:
При розташуванні меблевої промисловості переважно орієнтуються на:
Процес зближення, зрощування кількох національних господарств у міжнародну економічну систему, в межах якої здійснюється узгоджена соціально-економічна політика, називають:
Визначте тип Бурштинської, Ладижинської, Трипільської електростанцій:
Розміщення промислових підприємств у Каліфорнії (Силіконова долина, США), у Тихоокеанському поясі (Цукуба, Японія) зумовлене фактором:
Оберіть рядок, де перераховані країни, які найбільше виробляють електроенергії на ГЕС:
Укажіть тип електростанцій, на яких виробляється найбільша частка електроенергії Франції:
Укажіть галузь харчової промисловості, виробництво продукції якої позначено на картосхемі України:
Синтетичні смоли, оцтова кислота, кормові дріжджі, каніфоль, скипидар - це продукція промисловості:
Визначальними факторами при розміщенні підприємств целюлозно-паперової промисловості є:
Рур, Сілезія, Кузбас — це райони: *
Укажіть на якій сировині та паливі працюють металургійні підприємства Придніпровського району: *
Укажіть назву міста - донедавна головного центру виплавки алюмінію в Україні: *
Укажіть найбільше підприємство з переробки бокситів в Україні: *
Укажіть центр виробництва шин в Україні: *
На картосхемі України позначено сучасні центри виробництва: *
Знайдіть продукцію машинобудування, що виробляють в Херсоні: *
Укажіть один із найбільших центрів ракетобудування у світі: *
Укажіть, колись найбільший центр виробництва вантажних автомобілів в Україні: *
Який центр енергетичного машинобудування України спеціалізується на виробництві потужних турбін для всіх типів електростанцій? *
Яку форму суспільної організації виробництва в машинобудуванні України відображено на схемі? *
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома