Контрольна робота №2. М.Коцюбинський, О.Кобилянська, В.Стефаник

Додано: 12 липня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 538 разів
34 запитання
Запитання 1

Укажіть немодерністські літературні напрями

варіанти відповідей

орнаменталізм, символізм, романтизм

імпресіонізм, сентименталізм, експресіонізм

класицизм, монументалізм, неоромантизм

орнаменталізм, романтизм, класицизм

Запитання 2

Установіть відповідність

1. Імпресіонізм   

варіанти відповідей

Повсякденний біль героя, невтішне майбутнє, контрасти.

Мінливість вражень і відчуттів героя, зорові й слухові образи.

Об’єктивне зображення дійсності, типовий герой у типових обставинах 

Сильний герой у незвичайних обставинах

Ідеалізація героїв, надмірна чуттєвість у зображенні

Запитання 3

Установіть відповідність

2. Романтизм    

варіанти відповідей

Повсякденний біль героя, невтішне майбутнє, контрасти.

Мінливість вражень і відчуттів героя, зорові й слухові образи.

Об’єктивне зображення дійсності, типовий герой у типових обставинах 

Сильний герой у незвичайних обставинах

Ідеалізація героїв, надмірна чуттєвість у зображенні

Запитання 4

Установіть відповідність

3. Експресіонізм  

варіанти відповідей

Повсякденний біль героя, невтішне майбутнє, контрасти.

Мінливість вражень і відчуттів героя, зорові й слухові образи.

Об’єктивне зображення дійсності, типовий герой у типових обставинах 

Сильний герой у незвичайних обставинах

Ідеалізація героїв, надмірна чуттєвість у зображенні

Запитання 5

Установіть відповідність

4. Реалізм        

варіанти відповідей

Повсякденний біль героя, невтішне майбутнє, контрасти.

Мінливість вражень і відчуттів героя, зорові й слухові образи.

Об’єктивне зображення дійсності, типовий герой у типових обставинах 

Сильний герой у незвичайних обставинах

Ідеалізація героїв, надмірна чуттєвість у зображенні

Запитання 6

Установіть відповідність:

1. «Інтермецо»

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 7

Установіть відповідність:

2. «Мартин Боруля»

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 8

Установіть відповідність:

3. « Чорна рада»

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 9

Установіть відповідність:

4. «Камінний хрест»

варіанти відповідей

Романтизм

 Імпресіонізм

 Реалізм

Символізм

Експресіонізм

Запитання 10

Які художні засоби використано в уривку повісті

М. Коцюбинського : «Іван слухав тоненький дівочий голос і думав, що вона давно вже засіяла гори співанками своїми, що їх співають ліси й сіножаті, груні й полонини, дзвонять потоки і виспівує сонце...» 

варіанти відповідей

епітети, метафори;    

епітети, гіперболи;   

порівняння, антитеза;

               

метафори, фразеологізми

Запитання 11

Слово «інтермецо» з італійської перекладається як

варіанти відповідей

стрес;                            

нервове напруження;


відпочинок, пауза;      

компроміс.

Запитання 12

Іван Дідух не кидав того «тєжкого» горба, який забирав усі його сили, бо це:

варіанти відповідей

відрада у скруті;              

спадок батьків;

засіб існування;              

улюблена справа.

Запитання 13

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

1. «Інтермецо»             

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 14

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

2.  « Тіні забутих предків»          

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 15

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

3.  « Кайдашева сім’я »      

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 16

Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:

4.« Меланхолійний вальс» 

варіанти відповідей

Семигори

Кононівка

Гуцульщина

Піски

Буковина

Запитання 17

Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:

1. Соціально-психологічний роман        

варіанти відповідей

Софія

Леся

Оришка

Іван

Трепов

Запитання 18

Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:

 2.  Імпресіоністична новела     

варіанти відповідей

Софія

Леся

Оришка

Іван

Трепов

Запитання 19

Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:

3.   Історичний роман

варіанти відповідей

Софія

Леся

Оришка

Іван

Трепов

Запитання 20

Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:

4. Музична новела

варіанти відповідей

Софія

Леся

Оришка

Іван

Трепов

Запитання 21

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Він знав вже багато. Умів знаходити помічне зілля – одален, матриган і підойму, розумів, про що канькає каня, з чого повстала зозуля, і коли оповідав про все те вдома, мати непевно позирала на нього….»


варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 22

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «… ніколи не їв коло стола. Все на лаві. – Був-сми наймитом, а потім відбув-сми десіть рік у воську та я стола не знав та й коло стола мені їда не йде до трунку». 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 23

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Як тільки бричка вкотилася на широкий зелений двір – закувала зозуля. Тоді я раптом почув велику тишу» 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 24

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «І класичну музику люблю. Обнімала би тоді цілий світ, заявляючи далеко-широко, що музика грає!». 

варіанти відповідей

Марта

Ганна

Софія

Марічка Гутенюк

Галя Гудзь

Запитання 25

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Мала двадцять і кілька років, була знімчена полька і брала своє заняття дуже поважно. Дразлива і химерна, коли малювала, була в щоденнім житті наймилішою людиною»

варіанти відповідей

Марта

Ганна

Софія

Марічка Гуиенюк

Галя Гудзь

Запитання 26

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: . «Якoюсь лaгідністю, певністю, a нaйбільше - пoглядoм свoїм. Спoкійним, a зapaзoм — мелaнхoлійним тaким! Певність її pухів і тa певність у гoлoсі мaли якусь іншу підстaву, чим "дoбpе вихoвaння" aбo пoхoдження з "дoбpoї poдини". 

варіанти відповідей

Марта

Ганна

Софія

Марічка Гутенюк

Галя Гудзь

Запитання 27

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «. Вони, здається, гойдалися з нею ще у колисці, хлюпались у купелі, родились у її грудях, як сходять квітки самосійні по сіножатях, як смереки ростуть по горах. На що б око не впало, що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека — все виливалось у пісню, легку і просту, як ті гори в їх давнім, первіснім житті». 

варіанти відповідей

Марта

Ганна

Софія

Марічка Гутенюк

Галя Гудзь

Запитання 28

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Отакої саме пори, в неділю, після раннього обіднього часу,- тим шляхом, що, звившись гадюкою, пославсь од великого села Пісок аж до славного колись Ромодану,- ішов молодий чоловік. "Не багатого роду!" - казала проста свита, накинута наопашки.-"Та чепурної вдачі",- одмовляла чиста, біла, на грудях вишивана сорочка, виглядаючи з-під свити». 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 29

Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «…молоде довгасте лице було рум'яне. Веселi синi, як небо, очi свiтились привiтно й ласкаво. Тонкi брови, русявi дрiбнi кучерi на головi, тонкий нiс, рум'янi губи - все подихало молодою парубочою красою. Вiн був схожий з виду на матір». 

варіанти відповідей

Іван Дідух

Іван Палійчук

Ліричний герой, письменник

Чіпка

Лаврін Кайдаш

Запитання 30

Від першої особи оповідь ведеться у творах 

варіанти відповідей

"Кайдашева сім'я", "Тіні забутих предків"

«Інтермецо», "Камінний хрест"

«Інтермецо», «Меланхолійний вальс»

"Хіба ревуть воли...", Меланхолійний вальс"

Запитання 31

Що поєднує «Інтермецо» з драматичним твором? 

варіанти відповідей

Кульмінація в кінці твору

Наявність діалогів та монологів

Наявність розгорнутих описів природи

Наявність драматичних осіб на початку твору

Запитання 32

Помилковим є твердження:

варіанти відповідей

Івана та Марічку називають карпатськими Ромео та Джульєттою

Тема емансипованої жінки є провідною у творі «Меланхолійний вальс»

Кульмінацією новели В.Стефаника "Камінний хрест" є танець Івана

Ганна, героїня твору О.Кобилянської, мріла продати картину, навчатися живопису в Італії

Історію Чіпчиного батька розповідає баба Оришка

Запитання 33

Поєднано епізоди різних творів у варіантах:

варіанти відповідей

1. Жінка закінчує своє життя самогубством.

2. Чоловіка виганяють із земства.

1. Дівчина гине від води.

2. Мольфар розганяє хмари.

1. Чоловік їде на потязі в село.

2. Виграє пісню на небесній арфі жайворонок.

1. Рветься струна фортепіано.

2. Проводжають земляків до Канади.

1. Чоловік танцює польку.

2. Чоловік уступає в танок із чугайстиром.

Запитання 34

Про кого сказано: « ..письменник сонячний. І не тільки тому, що «носив у душі сонце», як сам про себе казав... Уся його проза... — це світлий, відкритий простір для душі й духу» (О. Логвиненко).



варіанти відповідей

І. Нечуй-Левицький

Панас Мирний

М.Коцюбинський

В.Стефаник

О.Кобилянська

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест