Укажіть немодерністські літературні напрями
Установіть відповідність
1. Імпресіонізм
Установіть відповідність
2. Романтизм
Установіть відповідність
3. Експресіонізм
Установіть відповідність
4. Реалізм
Установіть відповідність:
1. «Інтермецо»
Установіть відповідність:
2. «Мартин Боруля»
Установіть відповідність:
3. « Чорна рада»
Установіть відповідність:
4. «Камінний хрест»
Які художні засоби використано в уривку повісті
М. Коцюбинського : «Іван слухав тоненький дівочий голос і думав, що вона давно вже засіяла гори співанками своїми, що їх співають ліси й сіножаті, груні й полонини, дзвонять потоки і виспівує сонце...»
Слово «інтермецо» з італійської перекладається як
Іван Дідух не кидав того «тєжкого» горба, який забирав усі його сили, бо це:
Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:
1. «Інтермецо»
Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:
2. « Тіні забутих предків»
Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:
3. « Кайдашева сім’я »
Установіть відповідність між регіоном (місцем подій) та твором:
4.« Меланхолійний вальс»
Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:
1. Соціально-психологічний роман
Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:
2. Імпресіоністична новела
Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:
3. Історичний роман
Установіть відповідність між жанром твору та персонажем:
4. Музична новела
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Він знав вже багато. Умів знаходити помічне зілля – одален, матриган і підойму, розумів, про що канькає каня, з чого повстала зозуля, і коли оповідав про все те вдома, мати непевно позирала на нього….»
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «… ніколи не їв коло стола. Все на лаві. – Був-сми наймитом, а потім відбув-сми десіть рік у воську та я стола не знав та й коло стола мені їда не йде до трунку».
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Як тільки бричка вкотилася на широкий зелений двір – закувала зозуля. Тоді я раптом почув велику тишу»
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «І класичну музику люблю. Обнімала би тоді цілий світ, заявляючи далеко-широко, що музика грає!».
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Мала двадцять і кілька років, була знімчена полька і брала своє заняття дуже поважно. Дразлива і химерна, коли малювала, була в щоденнім житті наймилішою людиною»
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: . «Якoюсь лaгідністю, певністю, a нaйбільше - пoглядoм свoїм. Спoкійним, a зapaзoм — мелaнхoлійним тaким! Певність її pухів і тa певність у гoлoсі мaли якусь іншу підстaву, чим "дoбpе вихoвaння" aбo пoхoдження з "дoбpoї poдини".
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «. Вони, здається, гойдалися з нею ще у колисці, хлюпались у купелі, родились у її грудях, як сходять квітки самосійні по сіножатях, як смереки ростуть по горах. На що б око не впало, що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека — все виливалось у пісню, легку і просту, як ті гори в їх давнім, первіснім житті».
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «Отакої саме пори, в неділю, після раннього обіднього часу,- тим шляхом, що, звившись гадюкою, пославсь од великого села Пісок аж до славного колись Ромодану,- ішов молодий чоловік. "Не багатого роду!" - казала проста свита, накинута наопашки.-"Та чепурної вдачі",- одмовляла чиста, біла, на грудях вишивана сорочка, виглядаючи з-під свити».
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: «…молоде довгасте лице було рум'яне. Веселi синi, як небо, очi свiтились привiтно й ласкаво. Тонкi брови, русявi дрiбнi кучерi на головi, тонкий нiс, рум'янi губи - все подихало молодою парубочою красою. Вiн був схожий з виду на матір».
Від першої особи оповідь ведеться у творах
Що поєднує «Інтермецо» з драматичним твором?
Помилковим є твердження:
Поєднано епізоди різних творів у варіантах:
Про кого сказано: « ..письменник сонячний. І не тільки тому, що «носив у душі сонце», як сам про себе казав... Уся його проза... — це світлий, відкритий простір для душі й духу» (О. Логвиненко).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома