1. Укажіть рядок, в якому записано тільки словосполучення.
2. Простим є речення
3. Виділене слово є підметом у реченні
4. Складним є речення
5. Виділені слова є однорідними додатками в реченні
6. Звертання є в реченні
7. Укажіть речення зі вставним словом (розділові знаки пропущено).
8. Речення з прямою мовою записано в рядку (розділові знаки пропущено).
9. Установіть відповідність між схемою та реченням із прямою мовою (деякі розділові знаки пропущено).
1. « Пм », - са.
2. Са : « Пм! ».
3. «Пм, - са. - Пм».
4. «Пм?» - са.
А. Твердо й рішуче прошепотіла Олеся Христе, тікаймо
Б. Не на тебе ждать я буду, поет відповідає.
В. Чи на світі є країна, що миліша за наш край запитав у батька син.
Г. Голос маю каже лицар, та не тямлю віршування.
10. Установіть відповідність між характеристикою речення та прикладом самого речення.
1. складне речення, частини якого поєднуються за допомогою сполучника
2. діалог з двох реплік без слів автора
3. речення, ускладнене однорідними членами
4. речення, ускладнене поширеним звертанням
А. Рідна Україно, ти для мене диво...
Б. - Та й п'ятдесят диво в нас... Де б їх стільки взялось?
- Ну, Іванцю, нехай так, але десять гналось.
В. Життя торкає серця струни чулі, і я на крилах пісні лину знов.
Г. Червоне сонце закотилося в імлу, розчинилося в ній, пірнуло за обрій.
11. Укажіть рядок, в якому словосполучення НЕ ПОТРЕБУЄ редагування.
12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.
Мабут.. , т..бе не/здивує, що там я був щасливий.
У полі, на луках, на узліс..і - скрізь ростуть П(п) етрові Б(б)атоги.
Роки пл..вут.. , а ви все крас..віші, матус..ньк.. моя.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома