Контрольна робота №1. Повторення вивченого в 6-му класі. Дієслово

Додано: 9 липня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 397 разів
28 запитань
Запитання 1

Усі твердження є правильними, ОКРІМ 

варіанти відповідей

А Морфологія – це розділ науки про мову, який вивчає частини мови.

Б В українській мові 10 частин мови.

В Числівник відповідає на питання: який? котрий?

Г Іменники І і ІІ відмін поділяються на тверду, м’яку й мішану групи.

Запитання 2

Установіть відповідність між розділами науки про мови й предметом їх вивчення:

1. Синтаксис      

варіанти відповідей

А розділові знаки

Б значущі частини слова

В правильне написання слів

Г значення слів

Д частини мови

Запитання 3

Установіть відповідність між розділами науки про мови й предметом їх вивчення:

    2. Лексикологія        

варіанти відповідей

А розділові знаки

Б значущі частини слова

В правильне написання слів

Г значення слів

Д частини мови

Запитання 4

Установіть відповідність між розділами науки про мови й предметом їх вивчення:

     3. Орфографія      

варіанти відповідей

А розділові знаки

Б значущі частини слова

В правильне написання слів

Г значення слів

Д частини мови

Запитання 5

Установіть відповідність між розділами науки про мови й предметом їх вивчення:

4.  Морфологія    

варіанти відповідей

А розділові знаки

Б значущі частини слова

В правильне написання слів

Г значення слів

Д частини мови

Запитання 6

 Установіть відповідність між назвами частин мови та прикладами:       

1. Іменник         

варіанти відповідей

А триповерховий, шестизначне

Б трійка, сотня

В потроїти, утретє

Г самий, інший

Д третій, тисяча

Запитання 7

 Установіть відповідність між назвами частин мови та прикладами:       

2.  Прикметник        

варіанти відповідей

А триповерховий, шестизначне

Б трійка, сотня

В потроїти, утретє

Г самий, інший

Д третій, тисяча

Запитання 8

 Установіть відповідність між назвами частин мови та прикладами:       

3.   Числівник    

варіанти відповідей

А триповерховий, шестизначне

Б трійка, сотня

В потроїти, утретє

Г самий, інший

Д третій, тисяча

Запитання 9

 Установіть відповідність між назвами частин мови та прикладами:       

4.  Займенник    

варіанти відповідей

А триповерховий, шестизначне

Б трійка, сотня

В потроїти, утретє

Г самий, інший

Д третій, тисяча

Запитання 10

Допущено помилку в написанні слова в рядку:

варіанти відповідей

свято, духмяний, тонна

масса, пів острова, напівоберт

народний депутат, Міністерство освіти, українці

чотирма, бетонний, буквенний

нежданий, незрівнянний, суспільно необхідний

Запитання 11

Дієслово - це частина мови, яка: 

варіанти відповідей

виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки;

означає дію або стан предмета;

означає назву предмета;

означає назву ознаки предмета або його приналежності

Запитання 12

Позначте рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова:

варіанти відповідей

Працював би, купують, заспіваймо

Будемо говорити, обступаючи, говори

Розуміючи, надісланий, ховаючи

Учити, навчивши, учення.

Запитання 13

Укажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі: 

варіанти відповідей

робити, сидить, читала;

світає, співають, світить;

писати, гратися, малювати;

дивитися, розмовляти, слухає.

Запитання 14

Установіть відповідність між дієсловами та їх формами :

1.Інфінітив            

варіанти відповідей

А намальований

Б малювати

В намальовано

Г малюватимемо

Д малюючи

Запитання 15

Установіть відповідність між дієсловами та їх формами :

 2. Особова форма дієслова               

варіанти відповідей

А намальований

Б малювати

В намальовано

Г малюватимемо

Д малюючи

Запитання 16

Установіть відповідність між дієсловами та їх формами :

  3. Дієприкметник                   

варіанти відповідей

А намальований

Б малювати

В намальовано

Г малюватимемо

Д малюючи

Запитання 17

Установіть відповідність між дієсловами та їх формами :

  4. Дієприслівник                       

варіанти відповідей

А намальований

Б малювати

В намальовано

Г малюватимемо

Д малюючи

Запитання 18

Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою:

1. Минулий.

варіанти відповідей

Сподіватимусь, малює.

Відпочинеш, полечу.

Працюють, ігноруєш.

Сконала, допомогли

Відвідав, утечуть.

Запитання 19

Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою:

2. Теперішній.

варіанти відповідей

Сподіватимусь, малює.

Відпочинеш, полечу.

Працюють, ігноруєш.

Сконала, допомогли

Відвідав, утечуть.

Запитання 20

Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою:

3. Майбутній.                                

варіанти відповідей

Сподіватимусь, малює.

Відпочинеш, полечу.

Працюють, ігноруєш.

Сконала, допомогли

Відвідав, утечуть.

Запитання 21

Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами:

1. Доконаний вид, майбутній час.                                                                

варіанти відповідей

Буду в'язати

Перечитав

Працюватимемо

Змалюю

Підписав

Зроблю

Запитання 22

Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами:

2.  Недоконаний вид, майбутній час.                                                                                                                         

варіанти відповідей

Буду в'язати

Перечитав

Працюватимемо

Змалюю

Підписав

Зроблю

Запитання 23

Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами:

3.   Доконаний вид, минулий час.                                                                                                                                                                                      

варіанти відповідей

Буду в'язати

Перечитав

Працюватимемо

Змалюю

Підписав

Зроблю

Запитання 24

Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:

1. Кайдаш наказав синам гребти сіно.          


варіанти відповідей

Підмет

Присудок

Додаток

Означення

Обставина

Запитання 25

Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:

2. Творити – призначення кожного.                    

варіанти відповідей

Підмет

Присудок

Додаток

Означення

Обставина

Запитання 26

Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:

 3. Учитель почав розповідати.                                   

варіанти відповідей

Підмет

Присудок

Додаток

Означення

Обставина

Запитання 27

Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю:

    Бажання малювати охопило Шевченка.                                   

варіанти відповідей

Підмет

Присудок

Додаток

Означення

Обставина

Запитання 28

Правильно визначено частини мови (кожна цифра позначає наступне слово) у варіанті:

Через (1) три дні (2) вийде в море останній у (3) цьому (4) році поштовий човен.

варіанти відповідей

1- числівник, 2 - дієслово,3 - займенник, 4 - іменник

1- числівник, 2 - дієслово,3 - прикметник, 4 - іменник

1- іменник, 2 - дієслово, 3 - займенник, 4 - числівник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест