1. Українські народні календарно-обрядові пісні:
2. Укажіть різновиди календарно - обрядових пісень:
3. Пісні, що відкривають літній цикл обрядової поезії:
4. Жниварські пісні діляться на:
5. Пісня «Ой біжить, біжить мала дівчина» належить до:
6. Провідними мотивами купальських пісень є всі, ОКРІМ:
7. У пісні «Нова радість стала» фігурують такі персонажі християнської релігії:
8. Які зимові свята згадуються у колядці «Добрий вечір»?
а) Різдво Христове; б)свято Василя Святого;
в) Різдво, свято Василя Святого, свято Водохреща.
9. Закликали весну, вірячи, що цим прискорюють її прихід, в основному:
10. З якої пісні ці рядки:
Хай вродиться житечко,
Ще й озимая пшениця,
І усякая пашниця.
11. Установіть відповідність між назвою пісні та її жанром:
1. русальна;
2. жниварська;
3. колядка;
4. веснянка.
А. «Ой біжить,біжить мала дівчина»;
Б. «Ой вінку, мій вінку»;
В. «Там у полі криниченька»;
Г. «Нова радість стала»;
Д. «Ой весна, весна - днем красна».
12. .У пісні «Ой ти, коте, коточок» мати бажає дитині в майбутньому:
13. У пісні «Ой ну, люлі, дитя, спать» мати вижала три квітки:
14. Україна не вмерла, тому і живими є ("Ще не вмерла України..."):
15. Авторами тексту гімну "Ще не вмерла України..." є:
16. Яким даром наділив Господь дівчину,обіцяючи її прославити на цілий світ (Легенда про дівчину Україну):
17. З яким проханням звертаються люди до Бога ("Молитва" О. Кониського)?
18. Установити відповідність (С. Чарнецький, Г. Трух "Ой, у лузі червона калина похилилася").
Художній засіб
1. Рефрени (повтори)
2. Метафора
3 . Звертання
4. Епітети
5. Риторичні оклики
Приклад
А. "А ми нашу славну Україну, гей, гей, розвеселимо!";
Б. "кривий тан", "московські кайдани", "золотистий лан", "буйнесенький вітер";
В. "червона калино", "славна Україно";
Г. "Україна зажурилася";
Д. "А ми тую червону калину підіймемо.
А ми нашу славну Україну, гей, гей, розвеселимо"
19. Пісні, написані конкретними авторами — поетами й композиторами — і широко виконуються поряд з народними - це:
20. Гімн - це...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома