Оберіть рядок із лексично неправильним словосполученням.
Який розділ мовознавства вивчає такі об'єкти, як-от: знання, осінній, дванадцять, хто-небудь тощо?
Який засіб зв'язку між однорідними членами використано у поданому реченні?
В тій пісні чулися гудки заводів і рев машин, і шепоти пшениці (П.Тичина).
Позначте рядок зі вставним словом (розділові знаки випущені).
У якому рядку правильно утворено звертання?
Позначте рядок, у якому подано складне речення.
Які розділові знаки треба поставити у реченнях із прямою мовою, якщо пряма мова стоїть перед словами автора?
Оберіть рядок, у якому записані лише дієслова.
Позначте дієслова НЕДОКОНАНОГО виду.
Яка форма дієслова називає дію узагальнено, безвідносно до особи, способу, числа і роду?
Яку синтаксичну роль виконує виділене слово?
В чагарниках низькорослих акацій посвистували червоногруді снігурі (Ю. Збанацький).
Оберіть рядок, у якому всі дієслова 2 особи однини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома