1 ВАРІАНТ (від А до З)
1. Текст – це
2. Головна думка тексту – це
3. Прочитайте текст, визначте його тип мовлення.
Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори
4. До видів мовленнєвої діяльності належать:
5. Мета спілкування спілкування полягає:
6. Усі слова є іменниками в рядку
7. Вкажіть рядок, де перераховані основні правила спілкування:
8.Текст складається з :
9. Прочитай уважно текст.
Цього літа дуб був страшенно здивований: у гущавині його гілля з'явилася не бачена досі істота — дуже схожий на білочку звірок, тільки надто маленький. Мордочка гостренька, на щоках чорні плями, вуха великі, круглі. Хвіст довгий, ще й з китичкою на кінці. Звірок довго нишпорив по дубу в пошуках малого дупельця, але не знайшов його (А. Давидов).
Обери рядок, у якому вказано, до якого типу мовлення належить текст.
10. Спілкування двох осіб - це
11. Дієслово -
Уважно прочитай поетичні рядки.
ДИВЛЮСЬ Я НА НЕБО...
Дивлюсь я на небо та й думку гадаю:
Чому я не сокіл, чому не літаю,
Чому мені, Боже, ти крилець не дав?
Я б землю покинув і в небо злітав (М. Петренко).
Обери варіант відповіді, у якому вказано основну думку тексту.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома