1.Визначте види родинно-побутових пісень.
2 Визначте правильне твердження:
Балада – це:
3.Дівчина співала пісню «Місяць на небі, зіроньки сяють», перебуваючи...
4.Чого зазнала героїня твору «Цвіте терен, цвіте терен»?
5. Смерть козака оплакував:«Ой на горі вогонь горить»
6. Звідкіль летіла стріла, що влучила у вдовиного сина? З:
7. У рядках
Де матінка плаче,
Там Дунай розлився
наявний художній засіб:
8. Оберіть приклад художнього паралелізму
9. "Ой летіла стріла" за жанром
10. Яка тема об'єднує балади "Ой на горі вогонь горить..." і "Ой летіла стріла..."?
11. Що символізує образ зозулі ("Ой летіла стріла")
12. Родинно-побутові пісні – це пісні, у яких описано:
13. Пісня «Цвіте терен, цвіте терен» належить до групи:
14. Якої пори відбуваються події у творі „Місяць на небі, зіроньки сяють“?
15. Фольклор - це...
16. Тема пісні «Місяць на небі, зіроньки сяють» — це…
17. Ідея засудження зради у палкому коханні співзвучна твору
18. Яка з пісень побудована на діалозі двох закоханих?
19. Оспівування суму за вбитим стрілою вдовиним сином - це тема
20. До ознак балади належать усі, окрім
21. У своїх стражданнях героїня („Цвіте терен, цвіте терен“) звинувачує...
22. Образи-символи: очі, місяць, зіроньки наявні в пісні?
23. Позначте характеристики жанру балади.
24. Виберіть ознаки народних творів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома