Контрольна робота «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина».

Тест виконано: 101 раз
11 запитань
Запитання 1

На якому з рисунків зображено паралельні прямі?

варіанти відповідей

Визначити неможливо

Запитання 2

Яка з точок має координати (–8; –2)?

варіанти відповідей

A

B

C

D

F

E

G

Запитання 3

На координатнiй площинi побудуйте точки (у своiх зошитах,сюди впишите тiльки вiдповiдь) А (-1; 3), В(0;-6), С(3;-5), D(5;2).

Знайдiть координати точки перетину вiдрiзкiв АС i BD.

варіанти відповідей

(3;2)

(2;-3)

(2;3)

(3;3)

Запитання 4

Вибрати всі точки в яких абсциса є від'ємною

варіанти відповідей

A

B

C

D

F

N

E

H

Запитання 5

Позначте на координатній площині точки А(6;1), К(-2;-3). Проведіть відрізок АК. Знайти координати точки перетину відрізка АК з віссю абсцис.

варіанти відповідей

(4;0)

B(-4;0)

C(0;4)

D(0;-4)

Запитання 6

На рисунку зображено куб. Вибрати прямі, що будуть паралельні до прямої A1D1.

варіанти відповідей

A1B1

B1C1

DC

BC

AD

AB

CD

A1C1

Запитання 7

Дано чотири точки з координатами (-3; 2); (-3; -2); (4; 2); (3; 2). Побудуй їх у зошиті. Яка фігура утворилась в результаті побудови?

варіанти відповідей

чотирикутник

трикутник

відрізок

Запитання 8

Встановити відповідність між точками (1-3) і координатними чвертями (А-Г)

1. К(6;-1); 2.С(-2;3); 3.М(-6;-8).

А) ІІ чверть; Б) ІV чверть; В) І чверть; Г) ІІІ чверть.

варіанти відповідей

1-Б; 2-А; 3-Г

1-Б; 2-Г; 3- А

1-А; 2-Б; 3-В

1-А; 2-В; 3-Б

Запитання 9

Які координати точки В?

варіанти відповідей

В (1; 3)

В (3; 1)

В (2; 3)

В (0; 3)

Запитання 10

Дано координати трьох вершин прямокутника АBСD: А (-4; -2), С(2; 4), D(2; -2).

Знайдiть координати точки перетину діагоналей прямокутника.

варіанти відповідей

(1; -1)

(-4; 4)

(-1; 1)

(-4; 1)

Запитання 11

Як називаються дві перпендикулярні координатні прямі, які перетинаються в початку відліку?

варіанти відповідей

 паралельні прямі

  

перпендикулярні прямі

  

координатні прямі

  

координати точки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест