9 липня о 18:00Вебінар: Інклюзивна освіта в середній та старшій школі

Контрольна робота

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Копія з тесту: Контрольна робота
20 запитань
Запитання 1

Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:





варіанти відповідей

вгорі, весело, щасливо, світло;

м’яко, погано, каліграфічно, внизу;

яскраво, мудро, міцно, твердо;

наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.

Запитання 2

Разом треба писати всі прислівники в рядку:



варіанти відповідей

ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;

на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;

куди/небудь, з/ненацька, за/раз;

на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.

Запитання 3

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:




варіанти відповідей

багато — більше — найбагато;

тяжко — тяжіше — найтяжіше;

товсто — товеше — найтовеше;

струнко — стрункіше — найстрункіше.

Запитання 4

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:




варіанти відповідей

з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;

на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;

де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;


сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.

Запитання 5

Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:



варіанти відповідей

радісно, високо, помалу, тихо;

низько, красиво, легко, заново;

погано, близько, складно, тепло;

темно, глибоко, опівдні, весело.

Запитання 6

Разом треба писати всі прислівники в рядку:



варіанти відповідей

без/упину, зо/зла, зі/споду;

по/польськи, на/вхрест, по/тиху;

на/гору, з/середини, по/іншому;

до/щенту, на/весні, з/рання.

Запитання 7

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:





варіанти відповідей

глибоко — глибше — найглибоко;

добре — краще — якнайкраще;

повно — повше — найповно;

дорого — дорогіше — найдорогіше.

Запитання 8

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:




варіанти відповідей

одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;

час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;

з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону;

сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.

Запитання 9

Від іменників утворено всі прислів­ники рядка:

 




варіанти відповідей

відтепер, востаннє, втрьох;

 занизько, замолоду, гірко;

 вочевидь, внічию, зісподу;

 довіку, вгору, вволю.

Запитання 10

  При творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергу­вання в обох прислівниках рядка:





варіанти відповідей

 широко, ясно;

 довго, вузько;

 чітко, весело;

 швидко, мудро.

Запитання 11

Неправильно утворено ступінь по­рівняння прислівника:





варіанти відповідей

 найбільш весело;

 веселіше;

 більш веселіше;

 найвеселіше.

Запитання 12

Не можна вживати без не всі при­слівники рядка:





варіанти відповідей

 неабияк, недаром, невибагливо;

 незабаром, нетерпляче, нетепло;

 небагато, нескучно, нехолодно;

 невідь-як, нестримно, нещодавно

Запитання 13

Разом потрібно писати всі прислів­ники рядка:





варіанти відповідей

 від/тепер, на/далі, що/року;

 без/вісти, в/цілому, аби/хто;

 по/волі, до/речі, в/основному;

 зі/споду, по/суті, по/троє.

Запитання 14

Прислівники на - е  можна утворити від усіх слів рядка:





варіанти відповідей

 добрячий глухий, лячний;

 вражаючий, палкий, прудкий;

 рипучий, мокрий, віртуозний;

 нетерплячий, хороший, блискучий.

Запитання 15

Узимку, (1)уночі, на край великої лісо­вої балки скрадливо виходили вовки. Вони глибоко загрузали в сніг, бо лише не/давно скінчилась заметіль. До/вкола була буйна піна. Вони без/упину брели, (2)злегка по­хитуючись на гнучких лапах. Їхні спини, шиї й морди були (3)напруженно витягнуті, вуха до/гори наставлені, усі рухи пристрас­но скеровані (4)вперед. Віддалік могло ви­датись, що вони не бредуть, а випливають з лісових нетрів (За А. Любченком).

До прислівників способу дії нале­жать усі слова, крім:

варіанти відповідей

скрадливо;

 глибоко;

 віддалік;

 пристрасно.

Запитання 16

Узимку, (1)уночі, на край великої лісо­вої балки скрадливо виходили вовки. Вони глибоко загрузали в сніг, бо лише не/давно скінчилась заметіль. До/вкола була буйна піна. Вони без/упину брели, (2)злегка по­хитуючись на гнучких лапах. Їхні спини, шиї й морди були (3)напруженно витягнуті, вуха до/гори наставлені, усі рухи пристрас­но скеровані (4)вперед. Віддалік могло ви­датись, що вони не бредуть, а випливають з лісових нетрів 


Орфографічну помилку допущено в написанні прислівника, позначеного цифрою:



варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 17

Від числівників утворено всі при­слівники рядка:





варіанти відповідей

утрьох, по-іншому, всього-на-всього;

 до двоє, по-нашому, в цілому;

 по-перше, по четверо, поодинці;

 чимало, щороку, тимчасово.

Запитання 18

Без не можна вживати всі прислів­ники рядка:





варіанти відповідей

 неабияк, невесело, незабаром;

 недорого, неквапом, ненадовго;

 неминуче, неподалік, непосидюче;

 небагато, неважко, ненадовго.

Запитання 19

Із дефісом потрібно писати всі при­слівники рядка:




 

варіанти відповідей

 де/таки, ось/ось, гидко/бридко;

 по/нашому, зі/споду, в/сімох;

 казна/де, чим/дуж, до/краю;

десь/то, спід/лоба, до/пізна.

Запитання 20

Через дефіси пишуться всі прислівники рядка

варіанти відповідей

сама/самотою; часто/густо/ з діда/прадіда

кінець/кінцем; з/над/вору; сам/на/сам

будь/на/чому; віч/на/віч; всього/на/всього

казна/кому; на/гора; по/латині.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест