Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
Разом треба писати всі прислівники в рядку:
Оберіть рядок, у якому всі вигуки належать до одного розряду за значенням
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
Виділену сполуку треба писати окремо в реченні
Виділену сполуку треба писати окремо в реченнях
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченнях
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
Частка не пишеться разом у словах рядків
При творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування в обох прислівниках рядка:
Укажіть рядки, у яких усі слова з частками пишуться разом
Не можна вживати без не всі прислівники рядка:
Разом потрібно писати всі прислівники рядка:
Прислівники на - е можна утворити від усіх слів рядка:
Узимку, (1)уночі, на край великої лісової балки скрадливо виходили вовки. Вони глибоко загрузали в сніг, бо лише не/давно скінчилась заметіль. До/вкола була буйна піна. Вони без/упину брели, (2)злегка похитуючись на гнучких лапах. Їхні спини, шиї й морди були (3)напруженно витягнуті, вуха до/гори наставлені, усі рухи пристрасно скеровані (4)вперед. Віддалік могло видатись, що вони не бредуть, а випливають з лісових нетрів (За А. Любченком).
До прислівників способу дії належать усі слова, крім:
Узимку, (1)уночі, на край великої лісової балки скрадливо виходили вовки. Вони глибоко загрузали в сніг, бо лише не/давно скінчилась заметіль. До/вкола була буйна піна. Вони без/упину брели, (2)злегка похитуючись на гнучких лапах. Їхні спини, шиї й морди були (3)напруженно витягнуті, вуха до/гори наставлені, усі рухи пристрасно скеровані (4)вперед. Віддалік могло видатись, що вони не бредуть, а випливають з лісових нетрів
Орфографічну помилку допущено в написанні прислівника, позначеного цифрою:
У яких реченнях допущено помилку під час використання прийменників у та в
У якому з речень вигук виступає в ролі підмета
Виділені слова є прийменниками у рядках
Через дефіси пишуться всі прислівники рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома