Як об’єднуються частини в реченні з прямою мовою?
Які розділові знаки вживаються при прямій мові?
Слова автора — це:
У реченні Чого зажурився, мій любий козаче?» — питає дівчина вродлива слова автора стоять:
У реченні Промовила конвалія: «Прощай, гаю милий» слова автора стоять:
У реченні Прощай, Самсоне! — крикнула зрадлива. — Ти думав, що для тебе я забуду родину? слова автора стоять:
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, усередині якої слова автора?
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, після якої стоять слова автора?
Яка схема відповідає реченню: «Ой роде наш красний, роде наш прекрасний, не цураймося, признаваймося, — не багацько нас є», — говориться в народній пісні?
Складним є речення:
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Зранку ми почали непокоїтися…» обрати:
Не слід ставити коми між частинами складносурядного речення (розділові знаки не розставлено):
Кома перед і ставиться в реченні (розділові знаки не розставлено):
Складнопідрядне речення з підрядним означальним:
Складносурядним є речення:
Яке з наведених складносурядних речень має спільний другорядний член?
Виділіть складнопідрядне речення, у якому засобом зв’язку є сполучник.
Визначте складнопідрядні речення:
Укажіть, у яких складносурядних реченнях кому поставлено помилково:
Укажіть речення, в яких підрядні комою не відділяються (розділові знаки пропущено):
Укажіть двоскладне речення, яке легко перебудувати на односкладне.
З’ясуйте, в якому з речень вжито зайві коми.
Укажіть речення, що потребує стилістичної правки.
Визначте речення з уточнюючим членом речення, в яких допущено лексичні помилки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома