Що допомагає сприйняти ідейний зміст «Повісті минулих літ» у
зв’язку з відсутністю єдиної композиції?
Слова "Лучче нам порубаними бути, ніж полону зазнати!" промовляє і в полон усе ж таки потрапляє:
Ідея спорідненої (сродної) праці є головною у творі:
У вірші "De libertate!" символом свободи є:
Цей пам'ятник споруджено героям:
Прочитайте рядки:
«О вітре, вітрило!
Чому, господине, так сильно вієш ти?
Чому мечеш ворожі стрілки
на своїх легесеньких крильцях
Проти воїнів мого милого?
Ці слова промовляє:
На портреті зображено автора твору:
Допоміг утекти князю Ігору з половецького полону
Цитата з якого твору:
Той безперервно стягає поля,
Сей іноземних заводить телят.
Слова: "Дайте мені од кожного двору по троє голубів і по троє горобців" належать:
Події 1185 року зображено у творі
"Повість минулих літ" упорядкував
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома