Контрольна робота №2 "Різноманітність рослин"

Додано: 27 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 279 разів
16 запитань
Запитання 1

За допомогою яких структур здатні розмножуватися мохи, хвощі, плауни?

варіанти відповідей

спор

квітки

насіння

плодів

Запитання 2

Спорові рослини здатні розмножуватися лише за наявності

варіанти відповідей

світла

вологи

темряви

тварин поряд

Запитання 3

Серед запропонованих тверджень оберіть список, характерний для Папоротей

варіанти відповідей

спорові рослини з слабкою кореневою системою і невеликими листками, спороносні колоски зібрані на висхідних пагонах, гаметофіт безбарвний і потребує симбіозу з грибом

розмножуються за допомогою спор, мають добре розвинені вегетативні органи (листок, корінь, кореневище), древні представники могли бути деревами хоча сучасні - виключно трави, зустрічаються наземні і водні види

розмножуються за допомогою спор, розміщених у стробілах на верхівках весняних пагонів, що розвиваються з кореневих бульб; листки відсутні, фотосинтезує стебло; здатні накопичувати кремнезем і є індикаторами кислих грунтів

насінні рослини для яких характерні видозмінені листочки, що живуть кілька років, велика кількість смоляних і ефірних речовин у стеблах і листі

Запитання 4

Серед запропонованих тверджень оберіть список, характерний для Хвощів

варіанти відповідей

спорові рослини з слабкою кореневою системою і невеликими листками, спороносні колоски зібрані на висхідних пагонах, гаметофіт безбарвний і потребує симбіозу з грибом

розмножуються за допомогою спор, мають добре розвинені вегетативні органи (листок, корінь, кореневище), древні представники могли бути деревами хоча сучасні - виключно трави, зустрічаються наземні і водні види

розмножуються за допомогою спор, розміщених у стробілах на верхівках весняних пагонів, що розвиваються з кореневих бульб; листки відсутні, фотосинтезує стебло; здатні накопичувати кремнезем і є індикаторами кислих грунтів

насінні рослини для яких характерні видозмінені листочки, що живуть кілька років, велика кількість смоляних і ефірних речовин у стеблах і листі

Запитання 5

Поклади якої корисної копалини утворилися, зокрема, із залишків вимерлих папоротеподібних?

варіанти відповідей

залізної руди

вапняку

кам'яного вугілля

торфу

Запитання 6

Назвіть корисну копалину, яка утворилася здебільшого за рахунок вимерлих решток моху

варіанти відповідей

кам'яне вугілля

вапняк

торф

базальт

Запитання 7

Які органи є ТІЛЬКИ у покритонасінних рослин і відсутній у інших груп рослин :

варіанти відповідей

корінь і листок

стебло і квітка

листок і шишка

квітка і плід

Запитання 8

Серед переліку виберіть ознаки, що належать класу Однодольні рослини (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

2 сім'ядолі

1 сім'ядоля

стрижнева коренева система

мичкувата коренева система

у стеблі є камбій

Запитання 9

Вкажіть до якого відділу належить харчова водорость ламінарія

варіанти відповідей

відділ діатомові водорості

відділ червоні водорості

відділ зелені водорості

відділ бурі водорості

Запитання 10

Оберіть варіант, якому перераховані тільки представники відділу Голонасінні

варіанти відповідей

Сосна, ялина, плаун булавоподібний, модрина

Туя, ялівець, сосна, щитник чоловічий

Ялина, туя, сосна, модрина

Запитання 11

Оберіть варіант, в якому перераховані виключно представники Покритонасінних рослин

варіанти відповідей

ламінарія, лілія, капуста

липа, магнолія, редис

саговник, кедр, ефедра

Запитання 12

Вкажи визначення, правильне для поняття "екологічна група"

варіанти відповідей

група рослин, які проживають на забруднених територіях

група рослин, виділена за відношенням до окремого основного фактора

група рослин, які проживають в умовах помірного зволоження

Запитання 13

Вкажи визначення, правильне для поняття "екологічні фактори"

варіанти відповідей

умови середовища - компоненти, які не впливають на живий огранізм

умови середовища - компоненти, які впливають на живий організм, але не змінюють його

умови середовища - компоненти, які впливають на живий організм та взаємодіють з ним

Запитання 14

За забезпеченістю водою рослини поділяють на:

варіанти відповідей

світлолюбні, тіньовитривалі, тіньолюбні

холодовитривалі, теплолюбні

посухостійкі, помірно вологолюбні, вологолюбні, водні

всі, вищеперелічені

Запитання 15

На рисунку зображено життєву форму рослини. Вкажи правильні твердження щодо неї:

варіанти відповідей

дерево, має стовбур

чагарник, має кілька стовбурів

може бути багаторічна або однорічна рослина

однозначно багаторічна рослина

наземна частина не здерев'яніла

приклади: дуб, береза, сосна

приклади: бузок, калина, шипшина

приклади: морква, буряк, редька

Запитання 16

Серед запропонованих тверджень оберіть ті, що пояснюють значення рослин для існування життя на Землі (планетарне значення рослин)

варіанти відповідей

беруть участь у процесах грунтоутворення

рослини чи їх компоненти використовують як лікарські засоби чи складники косметичних препаратів

змінили хімічний склад первісної атмосфери, зробили її придатною для життя

утворюють середовище життя для живих істот

є сировиною для текстильної, паперової, деревообробної промисловості

у ланцюгах живлення виконують роль продуцентів

багато видів мають високі декоративні якості і використовуються у озелененні відкритих територій та будинків

є джерелом натхнення у різних сферах творчості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест