Контрольна робота № 3 ""І.Франко "Захар Беркут". Т.Шевченко. Поетичні твори. А.Чайковський "За сестрою. М. Стельмах "Гуси-лебеді""

Додано: 13 грудня 2020
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 183 рази
12 запитань
Запитання 1

1. Визначте головну думку твору Івана Франка “Захар Беркут”:

варіанти відповідей

А громада – велика сила, нею можна здолати ворога


Б любов усе переможе


В хитрість і кмітливість можуть здолати будь-якого ворога


Г Руська земля – непереможна

Запитання 2

2. Чим, на думку Захара Беркута, тухольці побороли монголів?

варіанти відповідей

А хитрістю, мудрістю та зброєю


Б веселістю, зброєю та сміливістю


В сміливістю, вірою у сили природи та хитрістю


Г громадським ладом, згодою і дружністю

Запитання 3

3. Епіграф до твору "Захар Беркут" І.Франко узяв з твору

варіанти відповідей

А О. Пушкіна                                

Б М. Лермонтова


В А. Чехова                             

  Г М. Гоголя

Запитання 4

4. У центрі подій твору Андрія Чайковського «За сестрою» знаходиться родина

варіанти відповідей

А Судаків;                                      

Б Петренків;


В Непорадних;                           

 Г Беркутів

Запитання 5

5. Де було звичне місце зустрічі козаків у степу («За сестрою»А.Чайковський)?

варіанти відповідей

А біля найвищого кургану                         

Б посередині степу


 В за високою ковилою                                  

 Г біля Свиридової могили

Запитання 6

6. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:


варіанти відповідей

а) героїко-романтична;

б) автобіографічна;


в) пригодницька;


г) історична.

Запитання 7

7. М.Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять…»:

варіанти відповідей

а) дядьку Себастіяну;

б) сину Ярославу;

в) своїм батькам;

г) дідусеві і бабусі.

Запитання 8

8. У чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».

варіанти відповідей

вірність у коханні

швидкоплинність дитинства

прихід весни

нещасливе дитинство

Запитання 9

9. Установіть відповідність:

ТВІР

ОБРАЗ, ДЕТАЛЬ,СИМВОЛ

1)     "Мені тринадцятий минало" Т.Шевченко

2)     "За сестрою" А. Чайковський

3)     "Захар Беркут"І.Франко

4) "Гуси-лебеді" М. Стельмах

 

А) сідло з коштовностями, аркан, Мустафа-ага

Б) ягнята, плоскінь, дівчина

В) чабан, могила, зілля

Г) ведмедиця, перстень, Сторож

Д) книга, насіння, гриби

варіанти відповідей

1 Б; 2 Г; 3 А; 4 Д

1 В; 2 А; 3 Б; 4 Д

1 А; 2 В; 3 Г; 4 Д

1 Б; 2 А; 3 Г; 4 Д

Запитання 10

10. Установіть відповідність між героями та твором:

ГЕРОЇ

1)     Мирослава, Максим, Бурунда-бегадир

2)     Михайлик, Дем'ян, Себастьян

3)     чорнобрива дівчина, ворожка, мати

4) Павлусь, Семен Непорадний, Девлет-гірей


ТВІР

А) Т.Шевченко "Тополя"

Б) І.Франко "Захар Беркут"

В) Т.Шевченко "Мені тринадцятий минало..."

Г) А.Чайковський "За сестрою"

Д) М. Стельмах "Гуси-лебеді"

 

варіанти відповідей

1 А ; 2 Б ; 3 Г ; 4 Д

1 Б ; 2 Д ; 3 А ; 4 Г

1 В ; 2 Б ; 3 Г ; 4 Д

1 А ; 2 В ; 3 Г ; 4 Д

Запитання 11

11. Установіть відповідність між персонажами та цитатною характеристикою:

ГЕРОЙ

1)     Петро

2)     Ганна

3)     Дід Панас


ПОРТРЕТ

А)«Його знала вся Україна як характерника, цебто, такого, що його куля не береться»

Б) «Відтак скочила перед дитину і, закриваючи її своїм тілом, рубала сокирою на всі боки»

В)«Е, не питай! Я ж і сам із Спасівки... там батька-матір залишив...»

Г)«Козир-дівка! Тебе лише в посли слати...»

варіанти відповідей

1 Г ; 2 В ; 3 А

1 В ; 2 Г; 3 Б

1 В ; 2 Г ; 3 А

1 А ; 2 В ; 3 Г

Запитання 12

12. Установіть відповідність між персонажами та портретними деталями:

ГЕРОЙ

1)     Мирослава

2)     Захар Беркут

3)     Максим Беркут

  ПОРТРЕТ

А)«з невеличким бобровим ковпаком на голові», «чорні, палкі очі»

Б)«поважний поставою, строгий лицем», «сильний і кремезний»

В) «нестарий ще чоловік», «лице його було порите глибокими  шрамами»

 Г)«спокійний, свобідний в рухах і словах»

варіанти відповідей

1 А ; 2 Б ; 3 Г

1 Г; 2 В; 3 Г

1 А ; 2 В ; 3 Г

1 Б ; 2 А ; 3 В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест