1. У повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять» символом виступає образ:
Дід Дем'ян розповів Михайлику, що лебеді на своїх крилах приносять:
Твір « Гуси-лебеді летять » М.Стельмах присвятив:
Який художній засіб використано у фразі:« На лебединих крилах летіла в майбутнє моя душа»?
Що вміла Михайликова качка?
Словами мов сіро-блакитнаві , побризкані росою безсмертники, оживають старі очі описано
Люба вирішила перед селом іти пішки, тому що
Як узимку Михайлик ходив до школи?
Які дідусеві слова згадалися Михайлику, коли батько купив йому чобітки?
«…земля усе знає, що говорить, чи думає чоловік, вона може гніватись і бути доброю», - так думав(думала)
Герой романтичного твору — це...:
Який із названих елементів твору є позасюжетним?
Будова художнього твору, розташування й співвідношення всіх його компонентів: сюжетних, позасюжетних елементів, висловлювань героїв твору тощо -це
Умовне позначення якогось предмета, поняття, явища, процесу; художній образ, який відображає певну думку, ідею,почуття - це
«..та в мене, коли послухати одних, слабкість, а коли повірити іншим — дурість: саме вона й завдає найбільшого клопоту та лиха»
«…наче весняночка, стала розрум’янена і осяйна… На її новенькому кожушку в петельці погойдувалось два перших підсніжники»
Про кого тепло згадує Михайлик: "...він бачив, що мої сльози були на підході, а він мав делікатну душу".
На прощання побажала(побажав) Михайлику вчитися так добре, "щоб усі знали, які то мужицькі діти"
«...Був кремезний козак літ тридцяти. Одягнений у широчезні, як море, червоні штани, які підперізував широким шовковим поясом. На ногах добрі шкапові чоботи. Сорочка була подерта і замащена..»
За жанром "За сестрою" А.Чайковського
За жанром "Гуси-лебеді летять..." М.Стельмаха
Про кого згадує Михайлик: «…він дуже гарно сміється, хапаючись руками за тин, ворота, ріжок хати чи дерево…»
Лебеді в повісті М.Стельмаха символізують
Найбільша захисниця краси, берегиня, у праці знаходила свою найкращу радість - героїня повісті "Гуси-лебеді летять..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома