Героями повісті Г. Тютюнника "Климко" були
Повість Г. Тютюнника "Климко"
Установіть відповідність між героями й творами.
ГЕРОЇ
1 - Дідок старесенький, кропив′яний; 2 - Анна
3 - Натхненна людина; 4 - Пташка, яка відірвалась від гурту
ТВОРИ
А "Пісенька про космічного гостя" Б "Чайка на крижині"
В "Кольорові миші" Г " Дощ полив..." Д "Крила"
Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами.
ХУДОЖНІ ЗАСОБИ
1 Зима не вдягала ... свити; ... й не приміряла
2 Дідок старесенький
3 Струшується сад, як парасолька
4 порожній шлях
НАЗВИ
А гіпербола; Б епітети; В метафори; Г зменшено-пестливі слова
Д порівняння
Установіть відповідність між ідеями та творами.
ІДЕЯ
1 Засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує іншу людину
2 Уславлення води, як життєдайної, цілющої сили
3 Возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов′язано
4 Шанування духовних цінностей, які роблять людину багатою
НАЗВИ ТВОРІВ
А "Дощ полив"; Б "Кольорові миші"; В "Скарб"; Г "Крил
Д "Чайка на крижині";
Події у казці "Мишка" Б. Лепкого відбуваються в такій послідовності:
1. Помста, яку завдала Мишка господарю.
2. Збагачення господаря під час війни.
3. Опис умов, у яких жили люди.
4. Злість господаря. Мишка покидає свою домівку.
5. Зустріч із подругами.
Поезії "Чайка на крижині" та "Крила" називають
Художніми деталями в повісті Г. Тютюнника " Климко" є:
Мораль казки "Мишка" (кілька варіантів)
У поезії "Дощ полив..." череда корів порівнюється із
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього:
1 - «Крила», 2- «Дощ полив», 3- «Чайка на крижині», 4- «Кольорові миші»
А Струшується сад, як парасолька. Мокрі ниви і порожній шлях…
Б Немає поля, то буде воля. Немає пари, то будуть хмари.
В Більше тебе не буде Завтра на цій землі…
Г ... останнє листя із кленових віт. Д - Дивна людино! Я ж маю крила.
Установіть відповідність між героєм повісті Григора Тютюнника «Климко» та його реплікою.
1- Прощай, синочку... Так хотілося мені тебе зоставити в себе…
2 - Може б, ти до мене перейшов? Куди ж тобі тепер діватися?
3 - Тобі тут буде хорошо, Наташ Миколавна. .
4 - Як тут мій помошничок? Не боявся сам уночі?
А Климко; Б дядько Кирило; В тітка Мотя; Г тітка Марина; Д дідусь Гареєв;
Установіть відповідність між портретною характеристикою й літературним героєм ("Климко")
1 ... у куцих штанчатах, старій матросці, що була колис голубою ...
2 Прибіг захеканий, з гарячими рум′янцями на гострих смуглих вилицях… вузькі й такі чорні очі на мить заплющилися… і враз гаряче зблиснули…3 ...низенький, сухоплечий, у ватяних штанях, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях.
4 Маленька, бліда, дивилася на бороданя широко розплющеними очима. У них не було ні презирства, ні гніву…
А Дідусь Гареєв; Б Наталя Миколаївна; В Зульфат; Г Климко; Д Бочонок
Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано
Слова «У мене діти, в мене син і дочки, / У них цяцьки так жужмом і лежать», - взято із твору:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома