Контрольна робота №4. З національної драми. З української прози

Додано: 14 лютого 2021
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 3437 разів
24 запитання
Запитання 1

Справжнє прізвище І. Карпенка-Карого

варіанти відповідей

Саксаганський

Тобілевич

Садовський

Кропивницький

Запитання 2

Події у творі розгортаються в такій послідовності

варіанти відповідей

Єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - залицяння Романа до Мотрі - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - спроба Герасима накласти на себе руки.

Єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - залицяння Романа до Мотрі - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - спроба Герасима накласти на себе руки.

Залицяння Романа до Мотрі - розмова Савки й Герасима про нечисті гроші Жолудя - єврей показує Герасимові зразки фальшивих грошей - розповідь Савки про перевірку "фальшивих" грошей - спроба Герасима накласти на себе руки.

Запитання 3

Кульмінація твору "Сто тисяч" -

варіанти відповідей

Калитку рятує від смерті копач Бонавентура, але Герасим у такому розпачі, що не має бажання жити далі

Калитка із Савою привозять мішок "грошей" і починають ділити.У мішку замість фальшивих грошей були пакунки чистого паперу

Невідомий домовляється з Калиткою про те, що у визначений час він передасть йому на вокзалі за 5 тисяч справжніх грошей 100 тисяч фальшивих

Кум Савка розповідає про те, як він без перешкод розміняв купюри в казначействі.

Запитання 4

Кому з героїв твору належать слова: "Ох, земелько, свята земелько, Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки... Приобрітав би тебе без ліку..."

варіанти відповідей

Герасиму

Савці

Копачу

Роману

Запитання 5

Драматичний твір, у якому сатиричними й гумористичними засобами відображається смішне в житті, висміюються потворні суспільні й побутові явища, негативні риси людей.

варіанти відповідей

водевіль

мелодрама

трагікомедія

комедія

Запитання 6

1.     Укажіть персонажа твору І. Карпенка-Карого, якому належать слова: «Буде здоров’я – будуть і гроші, а я навіки від них одрікаюсь, ніколи в світі не буду хотіть більше, ніж Бог дає».


варіанти відповідей

Бонавентура


Герасим

Савка

Запитання 7

"Трудно теперечки жить на світі...Усі торгують, а покупателі только глазами купують, і торговлі нема — один убиток", -слова належать ...

варіанти відповідей

Герасиму

Невідомому

Гершку

Копачу

Запитання 8

Який факт із дитинства І.Карпенка-Карого свідчить про його великий потяг до театру

варіанти відповідей

Ходив до театральних гуртків.

Побився об заклад із друзями, що стане актором.

Подолав 53 км до Єлисаветграда, щоб подивитися п'єсу "Наталка Полтавка".

Його похвалили і напророчили акторське майбутнє.

Запитання 9


Укажіть, кому належать слова: «Не треба мені ні доброго хліба, ні доброго борщу, бо чим краще спече, а смачніше зварить, тим більше робітники з’їдять…»

варіанти відповідей

Калитці

Парасці

Смоквинову

Пузирю

Савці

Запитання 10

Скільки десятин землі мав Г. Калитка:

варіанти відповідей

пятдесят

сто

двісті

шістсот

Запитання 11

 Чому Параска хотіла в невістки тільки Мотрю?

варіанти відповідей

у неї землі багато

бо вона самотня

бо вона багата

бо вона роботяща

Запитання 12


Укажіть, хто допомагає Герасиму Калитці в шахрайських махінаціях із грішми.

варіанти відповідей

Савка

Бонавентура

Роман

Параска

Жолудь

Запитання 13

Тікаючи від кріпаччини в Туреччину, Соломія з Остапом змушені були переправитися через ріку

варіанти відповідей

Дунай

Прут

Дніпро

Дністер

Запитання 14

До кого Остап і Соломія звернулися за допомогою

варіанти відповідей

до побратимів

до мірошника

до діда Овсія

до Івана

Запитання 15

Коли Соломія залишила Остапа, то йому важко було дивитися на

варіанти відповідей

комиші

болото

річку

себе

Запитання 16

Переховуючись у яругах, утікачі очікували

варіанти відповідей

румунів

перевізників

козаків

циганів

Запитання 17

Що робили Остап із Соломією для того, щоб переправитися через річку

варіанти відповідей

латали свій одяг

готували зброю

майстрували пліт

ремонтували човен

Запитання 18

Через що Соломія вимушена була повернутися до Остап, розпочавши пошуки людей

варіанти відповідей

забула взяти гроші

необхідно було зробити перев’язку пораненому коханому

не позначила своєї дороги назад

почула чийсь стогін

Запитання 19

Прикордонна сторожа, козаки в повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» людей-втікачів

варіанти відповідей

А. розуміли, інколи навіть допомагали їм

 

 Б. обходили увагою, бо це для них зайвий клопіт

 

 В. заарештовували й відправляли на виправні роботи або змушували платити штраф

  

 Г. ловили й повертали панам, бо за це отримували винагороду

Запитання 20

Оберіть риси характеру Остапа

варіанти відповідей

рішучий

волелюбний

бунтар

підступний

нещирий

егоїстичний

Запитання 21

Які риси НЕ притаманні Соломії

варіанти відповідей

холодний розрахунок

зрадливість

щирість

сміливість

лукавість

вірність

Запитання 22

Героїня повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Соломія загинула, рятуючи Остапа

варіанти відповідей

 А. від турецьких стражників

  

Б. від пожежі в плавнях

 

 В. від вовків

 

 Г. від розбійників циганів

Запитання 23

Сюжет повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» має

варіанти відповідей

 А. пригодницький, романтичний характер

 

Б. сатирично-гумористичне спрямування

В. патріотичний, громадський пафос

Г. фантастично-фентезійний характер

Запитання 24

Старому Остапу вчувалось, що його кличе

варіанти відповідей

внук

дідусь

Соломія

пан

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест