1. Укажіть рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета
2. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворено префіксальним способом.
3. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворено префіксально - суфіксальним способом.
4. Укажіть рядок, в якому в процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння прислівників відбувається чергування.
5. Через дефіс усі прислівники слід писати в рядку
6. Укажіть рядок, в якому наведено всі слова - прислівники, що пишуться разом.
7. НН пишеться у прислівниках:
8. Установити відповідність.
1. чудово, хитро, розумно;
2. учора, торік, тоді;
3. далеко, удома, скрізь;
4. спросоння, спересердя,зопалу.
А Прислівники часу.
Б Прислівники способу дії.
В Прислівники місця.
Г Прислівники причини.
9. Установити відповідність.
1. проста форма вищого ступеня порівняння прислівників
2. проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників
3. складена форма вищого ступеня порівняння прислівників
4. складена форма найвищого ступеня порівняння прислівників
А найбільш глибоко, найменш корисно, найбільш зручно
Б радісніше, вище, дужче
В більш весело, більш яскраво, менш рішуче
Г найяскравіше, щонайнижче, якнайніжніше
10. Указати рядок, в якому речення потребує редагування.
11. Указати рядок, в якому виділені слова записано правильно.
Палахкотять біля вікон животреп..тним вогнем розвихрені мальви, по/дитячому стають на/в/шпиньки, заглядаючи під самісіньку стріху...
Що/року ра..ньою в..сною з - під землі з'являлося з..лене пагіння, за кілька ночей воно виростало ви..е приз(с)ьби, привітно заглядало у вікна...
В..чорами, коли спадала літня спека, мальви стояли урочисто серед золотого надвечір..я, тихо виграючи свою чарівну пісню...
12. Виділене слово є прислівником у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома