Який твір за жанром є повістю?
Який твір належить до літературного напрямку магічний реалізм?
Кого звали Грицьком?
Про кого сказано: "Має янгольське нутро"?
Хто промовляє слова "Якби князь був князем. І всі люди - людьми. А не драконами"?
Який вид комічного притаманний твору В.Чемериса "Вітька + Галя"?
Про кого говориться в цитаті: "Флегматичний, добродушний, вайлуватий і спокійний"?
Проблематикою якого твору є: людина в суспільстві, свобода і неволя, особистість і натовп, дійсність і мрія.
Хто з митців написав твір, у якому герої завжди знайдуть, на кого звалити свої біди, проблеми, негаразди. Самі нічого змінити не хочуть.Що народжується світле і добре,обов′язково знищать, бо такі закони(стереотипи).
Жанр твору «Білий кінь Шептало»
Ю. Винничук визначив жанр твору "Місце для дракона" як:
Яка головна ідея повісті-казки «Місце для дракона»?
Установіть відповідність між персонажем і назвою твору
1.Стефко Вус 2.Федько Котигорошко 3. конюх Степан 4.Пустельник
А "Місце для дракона" Б "Вітька+Галя..." В Білий кінь Шептало" Г "НІч перед боєм" Д "Шпага Славка Беркути"
Установіть відповідність між героєм твору В. Чемериса «Вітько + Галя, або…» і його вчинком
1. Юрко Гречаний 2.Вітька Горобець 3.Галя Козачок 4.Сестра Федька
А)Налітав із Сагайдачним на Кафу ходити яничар
Б) Перед сном вживав молоко з хлібом
В) Бідкалася через те, що зникла її гітара
Г) У свисті могли заткнути за пояс будь-якого чаплівського хлопця.
Д) Погоджується бути секундантом П. Білого, бо винен йому 15 копійок.
Установіть відповідність між героєм твору Ю. Винничука «Місце для дракона» і його реплікою
1. Пустельник 2.Дракон 3. Князь 4. Лаврін
А) «Хіба за часів вашого татуся не гнали батогами людей до війська?»
Б) «Я, той, хто ніколи не відчував жалості в бою, розм’як, мов баба, перед оком цього чудовиська».
В) «Якщо зла не буде, звідки добро пізнаєш? »
Г) «Я не хочу гинути, ще й не наживсь. І нікому ніколи зла не вчинив».
Д) «Але, тепер, коли дракона убито, я зостався сам... І нема в мене ані ворога, ані друга».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома