контрольна робота 7 клас

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 297 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть прізвище вченого, якого вважають одним із засновників етології:                                                            

варіанти відповідей

Ч. Дарвін;                    

К. Лінней;

Н. Тінберген

І. Павлов;  

Запитання 2

Визначте, прикладом чого є реакція слідування у птахів: 


варіанти відповідей

таксису;

хомінгу;

імпринтингу;

грумінгу

Запитання 3

Виберіть приклад, що ілюструє вплив на тваринні організми антропогенного чинника.

варіанти відповідей

синиці поїдають гусінь соснового коконопряда



браконьєри застрелили молодого зубра

зграя вовків уполювала кволу козулю

тепле вологе літо сприяло розмноженню попелиці

Запитання 4

Укажи правильну послідовність організмів, які утворюють ланцюг живлення

варіанти відповідей

сокіл – синиця – гусінь метелика – яблуня -бактерії

синиця – яблуня – сокіл – гусінь метелика-бактерії

яблуня – гусінь метелика – синиця – сокіл-бактерії

сокіл – синиця – яблуня – гусінь метелика-бактерії

сокіл – синиця – гусінь метелика – яблуня-бактерії

Запитання 5

Укажіть штучну екосистему

варіанти відповідей

болото

 

річка

канал

озеро

Запитання 6

Як називається інстинкт повернення додому?



варіанти відповідей

міграція

хоумінг;

імпринтинг;

адаптація.

Запитання 7

Укажіть приклади репродуктивної поведінки тварин:

варіанти відповідей

обмін світловими сигналами між самцем та самкою жуків-світлячків;


пилові ванни горобців;

турнірні бої оленів;

полювання левів на зебру

Запитання 8

Які чинники не відносять до абіотичних чинників? 

варіанти відповідей

 рельєф;


   світло;

 температура;

паразитизм;

конкуренція

Запитання 9

 

Прикладом екосистеми є :

варіанти відповідей

прайд левів

листяний ліс

зграя ворон;

пара пінгвінів.

садок

Запитання 10

 

Всанови відповідність між біотичними зв’язками тварин, які забезпечують співіснування організмів в угрупуваннях :

А. Мутуалізм

Б. Паразитизм

В. Конкуренція

1. Один із існуючих видів отримує користь та завдає шкоду іншому виду

2. Корисне співіснування для обох видів  

3. Один із організмів отримує користь від співіснування без завдавання шкоди іншому виду

4. Змагання за засоби існування і умови розмноження між особинами одного виду або різних видів


варіанти відповідей

А-1, Б-2, В-3,

А-2, Б-1, В-4,

А-3, Б-2, В-1,

Запитання 11

Установити відповідність між формами поведінки та прикладами.


1   дослідницька поведінка

2   пошук оптимального температурного  режиму

3   захисна поведінка

4   ігрова поведінка

А  соколи розігрують "лови”, використовуючи як “здобич” соснові шишки 

Б метелик-бражник при нападі хижака демонструє плями на задніх крилах, що нагадують очі 

В  обстеження своєї території лисицею в пошуках їжі 

Г чищення передніми лапками тіла мухою  

Д переміщення ящірки в затінок під час спеки 

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

1-В, 2-Д, 3-Б, 4-А

Запитання 12

На уроці біології для обговорення трофічних зв'язків між організмами клас поділили на дві групи. Перша група зазначила, що на другому трофічному рівні перебувають рослиноїдні тварини. Друга група вважала, що на першому трофічному рівні- лише хижаки. Яка група висловила правильне судження?


варіанти відповідей

лише перша

лише друга

обидві групи

жодна з груп

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест