1. Порівняйте вирази. (– 12) : (- 3) та 3 · (- 2)
2. Які із даних чисел є протилежними? 6; − 29 ; - 6 ; 113 ; 92 ; −131 .
3. Знайдіть відстань між точками К ( - 3) і А (- 8).
4. Знайдіть число, яке є більшим за |−15|.
5. Установіть відповідність між виразом та його значенням.
1) - 48 : ( - 4); А) - 29
2) 6 – 35; Б) 12
3) 6 · (- 2); В) - 41
4) - 12 + 41 Г) - 12
Д) 29
6. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості арифметичних дій. ПОВНИЙ РОЗВ′ЯЗОК ЗАПИШИ У ЗОШИТ і НАДІШЛИ ФОТО ВЧИТЕЛЮ
а) 50 ∙ 34 ∙ (−2) ∙ (−16) б) 16 ∙ (−9) − 9 ∙ 4
7. Коли мороз сягає - 40˚С температура тіла песця становить +38˚С, а білої куріпки +43˚С. На скільки температура тіла песця і куріпки вищі від зазначеної температури повітря? ПОВНИЙ РОЗВ′ЯЗОК ЗАПИШИ У ЗОШИТ і НАДІШЛИ ФОТО ВЧИТЕЛЮ
8. Виконайте дії:
(4 – 16) ∙ (37 – 27) : (25 – 29)
ПОВНИЙ РОЗВ′ЯЗОК та обґрунтування ЗАПИШИ У ЗОШИТ і НАДІШЛИ ФОТО ВЧИТЕЛЮ
9. Баланс по електроенергії за місяць березень у родини Верхогляд становив – 250 грн (тобто 250 грн боргу). На початку квітня родина заплатила 60 % боргу. За спожиту енергію у квітні їм було нараховано ще 320 грн. Який баланс по електроенергії на рахунку родини був на кінець квітня?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома