Дієслово - це...
Форми дієслова правильно названо у рядку:
Всі дієслова доконаного виду у рядку:
Всі дієслова недоконаного виду в рядку:
Усі дієслова перехідні в рядку:
Всі дієслова неперехідні в рядку:
Дієслово неозначеної форми виступає підметом у реченні:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:
Прочитайте уривок з поезії (цифра в дужках позначає наступне слово)
(1)Звучи! Хай серце (2)відпочине,
(3)Спів хай (4)зачарує рідний край.
Наша пісне, пісне солов'їна, -
Своїх слів крилатих не (5)втрачай!
Дієсловами є всі слова, ОКРІМ позначеного цифрою:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова теперішнього часу:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова минулого часу:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова майбутнього часу:
Прочитайте уважно текст. Укажіть кількість дієслів, використаних в уривку із легенди.
Прийшов на берег Бугу чоловiк, поставив собi хату i зажив з жiнкою. Мав двох дочок. Одну ласкаво називав Вишенькою, а другу – Вiнничкою. Росли дiвчата, як ягоди, рум’янi та веселi. А коли виросли, то одружив їх з працьовитими риболовами. Поставила Вишенька з своїм чоловiком дерев’яну хату на правiм березi Бугу, а Вiнничка – на лiвому.
Початкова форма дієслова, що означає дію, але не вказує на час, особу, спосіб, число та рід ,називається:
У реченні "Під твоїм високочолим небом гартував я душу молоду" присудок стоїть у формі :
Другу особу множини вжито у рядку:
Визначте форму дієслова майбутнього часу у реченні
Усміхнеться у лузі калина.
Визначте форму дієслова майбутнього часу у реченні
У задумі стоятиме сад.
Укажіть рядок , у якому вжито форми майбутнього часу.
Укажи рядок дієслів,що належать до 2 дієвідміни.
Укажи рядок дієслів 1 дієвідміни.
Дієслова особової форми є в кожному рядку:
Інфінітив виконує в реченні таку синтаксичну роль:
Дієслова з не- напишуться разом в рядку:
Дієслово у формі третьої особи вжито в реченні:
Як змінюються дієслова минулого часу?
До якої форми дієслова майбутнього часу відноситься дієслово в речені?
Я буду читати цю книжку завтра.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома