Контрольна робота : Додатні та від'ємні числа. Модуль числа. Порівняння чисел.

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 104 рази
24 запитання
Запитання 1

Розгляньте фрагмент координатної прямої. Визначте координати точок А, D, F, та P.

варіанти відповідей

A(-1), D(2), F(-2,5), P(1,5)

A(-1), D(3), F(-3), P(2)

A(1), D(-2), F(-2,5), P(-1,5)

A(-1), D(2), F(-3), P(1,5)

Запитання 2

Виберіть із чисел 2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23 цілі числа.

варіанти відповідей

2; ¹/₇; 9,1; ⁴/₁₃; 28

–3; –5,6; –¹/₃; –23

2; -3; 0; 28; -23

2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23

Запитання 3

Виберіть із чисел 2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23 дробові додатні числа.

варіанти відповідей


2; 0; ¹/₇; 9,1; ⁴/₁₃; 28

¹/₇; 9,1; ⁴/₁₃

–3; –5,6; –¹/₃; –23

2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23

Запитання 4

Порівняйте числа:

1) –5,8 і 2,4;        2) –3,4 і –3,8.

варіанти відповідей

1) –5,8 < 2,4;        2) –3,4 > –3,8.

1) –5,8 < 2,4;        2) –3,4 < –3,8.

1) –5,8 > 2,4;        2) –3,4 > –3,8.

1) –5,8 > 2,4;        2) –3,4 < –3,8.

Запитання 5

Обчисліть: |–4,4| + |–3,6| – |–5,64|

варіанти відповідей

8

13,64

4,36

 2,36

Запитання 6

Обчисліть:

варіанти відповідей

1/6

1/3

1/2

14

Запитання 7

Знайдіть значення х, якщо: –х = –16

варіанти відповідей

х = 16

х = -16

вірної відповіді немає

Запитання 8

Знайдіть значення х, якщо: –(–х) = 94.

варіанти відповідей

х = -94

х = 94

вірної відповіді немає

Запитання 9

Розв’яжіть рівняння: |x| = 2,8.

варіанти відповідей

х = 2,8 або х = -2,8

х = -2,8

х = 2,8

рівняння немає розв'язку

Запитання 10

Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,6

варіанти відповідей

х = 1,6 або х = -1,6

 х = -1,6

х = 1,6

рівняння немає розв'язку

Запитання 11

Знайдіть найбільше ціле значення х, при якому є правильною нерівність

х ≤ –12.

варіанти відповідей

-11

-13

-12

-10

Запитання 12

Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна рівність (розгляньте всі випадки):

–9,6*8 > –9,627

варіанти відповідей

* = 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

* = 0, 1

* = 1

* = 2

Запитання 13

Які цілі числа розташовані між числами -3,4 та 2,7:

варіанти відповідей

- 3; - 2; - 1; 0; 1; 2

- 3; 3

- 2; - 1; 0; 1; 2; 3

- 2; 3

Запитання 14

Для числа 12 протилежним є число

варіанти відповідей

¹/₁₂

  - ¹/₁₂

12

 - 12

Запитання 15

Розташуйте числа 0,2; −2,3; 4,9; −1,5 у порядку зростання

варіанти відповідей

4,9; 0,2; −1,5; −2,3  

−2,3; −1,5; 0,2; 4,9  

−1,5; −2,3; 0,2; 4,9  

0,2; −1,5: −2,3; 4,9

Запитання 16

Порівняйте числа:

1) 354 і -358; 2) -8,6 і -8,4; 3) 0 і 5,1; 4) -0,198 і -0,2

варіанти відповідей

1) 354 > -358; 2) -8,6 < -8,4; 3) 0 < 5,1; 4) -0,198 > -0,2

1) 354 < -358; 2) -8,6 > -8,4; 3) 0 > 5,1; 4) -0,198 < -0,2

1) 354 < -358; 2) -8,6 < -8,4; 3) 0 > 5,1; 4) -0,198 > -0,2

1) 354 > -358; 2) -8,6 > -8,4; 3) 0 < 5,1; 4) -0,198 < -0,2

Запитання 17

Розв’яжіть рівняння –х = 11,015

варіанти відповідей

 -11,015

-11,15

11,015 і -11,015

 11,15

Запитання 18

Який знак потрібно поставити між числами?

–15 і –15,01

варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 19

Знайдіть модуль числа –3,5

варіанти відповідей

-3

3

3,5

-3,5

Запитання 20

Знайдіть значення виразу |4,3| – |–1,1| ∙ 2 + |–2,4|

варіанти відповідей

4,5

-8,8

-4,5

8,8

Запитання 21

Які з чисел не входять до множини цілих чисел?

варіанти відповідей

-23

1084

0,75

-7,26

Запитання 22

Знайти значення виразу І-3І + 2•І2,5І дорівнює:

варіанти відповідей

10,1

3

8

-7,5

Запитання 23

Яке з наведених рівнянь не має розв'язків?

варіанти відповідей

ІхІ =1,3

ІхІ =0

ІхІ =41

ІхІ =-1

Запитання 24

Яку пряму називають координатною?

варіанти відповідей

Пряму, яка не має ні початку, ні кінця

Пряму, на якій позначено початок відліку і 1

Пряму, на якій вибрано початок відліку, одиничний відрізок і напрямок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест