Розгляньте фрагмент координатної прямої. Визначте координати точок А, D, F, та P.
Виберіть із чисел 2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23 цілі числа.
Виберіть із чисел 2; –3; 0; ¹/₇; –5,6; 9,1; ⁴/₁₃; 28; –¹/₃; –23 дробові додатні числа.
Порівняйте числа:
1) –5,8 і 2,4; 2) –3,4 і –3,8.
Обчисліть: |–4,4| + |–3,6| – |–5,64|
Обчисліть:
Знайдіть значення х, якщо: –х = –16
Знайдіть значення х, якщо: –(–х) = 94.
Розв’яжіть рівняння: |x| = 2,8.
Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,6
Знайдіть найбільше ціле значення х, при якому є правильною нерівність
х ≤ –12.
Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна рівність (розгляньте всі випадки):
–9,6*8 > –9,627
Які цілі числа розташовані між числами -3,4 та 2,7:
Для числа 12 протилежним є число
Розташуйте числа 0,2; −2,3; 4,9; −1,5 у порядку зростання
Порівняйте числа:
1) 354 і -358; 2) -8,6 і -8,4; 3) 0 і 5,1; 4) -0,198 і -0,2
Розв’яжіть рівняння –х = 11,015
Який знак потрібно поставити між числами?
–15 і –15,01
Знайдіть модуль числа –3,5
Знайдіть значення виразу |4,3| – |–1,1| ∙ 2 + |–2,4|
Які з чисел не входять до множини цілих чисел?
Знайти значення виразу І-3І + 2•І2,5І дорівнює:
Яке з наведених рівнянь не має розв'язків?
Яку пряму називають координатною?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома