Контрольна робота "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" (ІІІ частина)

Додано: 10 лютого 2022
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 560 разів
16 запитань
Запитання 1

Вкажіть рядок слів , у якому кількість букв і звуків одинакова:

варіанти відповідей

єдність, Харків, юність, пташеня;

яблуко, знання, сузір'я, любов;

тінь, пісенька, сьомга, капелюх;

калина, їжачок, кішечка, джмелі.

Запитання 2

Визначте рядок, у якому всі слова пишуться з -е-:

варіанти відповідей

тр..вога, бл..щати, пш..ниця, ц..буля;

впл..вати, т..шина, в..сло, м..тушня;

с..стра, з..лений, п..реказ, д..сяток;

кр..кливий, кр..жаний, ст..блинка, кл..новий.

Запитання 3

Визначте рядок, у якому всі слова пишуться з літерою -и-:

варіанти відповідей

в..сокий, м..нати, п..рій, ц..буля;

л..ман, м..тро, д..таль, уч..нь;

кр..латий, м..сливець, ч..брець, п..нал;

тр..вожний, в..лосипед, в..сняний, л..сточок.

Запитання 4

Назвіть рядок слів, у якому відбувається спрощення приголосних:

варіанти відповідей

шіс..надцять, облас.ний, балас..ний

корис..ний, тиж..невий, якіс..ний, кількіс..ний

кіс..лявий, пес..ливий, проїз..ний, виїзн..ий

аванпос..ний, заздріс..ний, зап'яс..на, почесн..ий.

Запитання 5

Вкажіть рядок слів, у якому потрібно писати буквосолучення -ЙО-:

варіанти відповідей

буль..н, л..довик, т..хкати, зна..мий,

сер..зні, кра..вий, Вороб..в, міль..н,

під..м, с..мий, дз..б, сл..за,

Мурав..в, Солов..в, Андрі..вич, брон..вик.

Запитання 6

Визначте рядок, у якому всі слова пишуться зі знаком м'якшення:

варіанти відповідей

Натал..чин, ополон..ці, куєт..ся, гнет..ся,

нен..чин, дитин..ча, голівон..ка, Олен..чин,

дон..чин, яблун..ці, піс..ня, камін..ці,

Юл..чин, лял..чин, різ..бяр, стіл..ці.

Запитання 7

Визначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:

варіанти відповідей

р..ясний, солов..ї, св..ятковий, моркв..яний;

бур..ян, цв..ях, прислів..я, дев..ять;

м..якість, м..яч, бур..як, подвір..я;

черв..як, торф..яний, Лук..янченко, без..ядерний

Запитання 8

Укажіть випадок, коли треба обрати прийменник у

варіанти відповідей

(у, в) озері;                                              

викиди (у, в) атмосферу;

(у, в) обличчя; 

 працював (у, в) полі.

Запитання 9

Укажіть слово, у якому при словозміні відбувається чергування приголосних

варіанти відповідей

голуб;                                                      .

зуб;

горох; 

пень

Запитання 10

Укажіть слово, у якому при словозміні відбувається чергування приголосних

варіанти відповідей

день;                                                         

 село;

 пух;   

заєць.

Запитання 11

Літеру С- треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

..формувати, пере..кочити, ..фотографувати

 ..плетений, ..питати, ..шити

..тягнути, ро..тлумачити, не..терпний

..фальшувати, бе..смертя, ..хвалити

Запитання 12

Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

різдв..яний, під..єднати, ластів..я

тьм..яний, суб..єктивний, пів..їдальні

арф..ярка, зв..язківець, бар..єр

св..ященик, розв..язати, безвір..я

Запитання 13

Знак м"якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

полтавс..кий, балон..чик, здаєт..ся

брин..чати, сіл..ський, внучен..ці

сім..десят, малесен..кий, зірон..ці

на стеблин..ці, черкас..кий, дз..обати

Запитання 14

Вказати рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом с-:

варіанти відповідей

..берегти, ..молотити, ..казати, ..кинути,

..варити, ..дригнутися, ..ховати, ..цідити,

..терти, ..фотографувати, ..хилится, ..питати,

..пливає, ..кувала, ..шити, ..добути

Запитання 15

Вкажіть рядок слів, у якому потрібно писати буквосолучення -ЙО-:

варіанти відповідей

буль..н, л..довик, т..хкати, зна..мий,

сер..зні, кра..вий, Вороб..в, міль..н,

під..м, с..мий, дз..б, сл..за,

Мурав..в, Солов..в, Андрі..вич, брон..вик.

Запитання 16

Літеру З треба писати в усіх совах рядка

варіанти відповідей

ро..тривожити, ..тривожений

бе..шовний, ..пантеличити


бе..притульний, ..тулити


ро..чавити, ..бентежити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест