8 клас. Сімейна форма навчання. Контрольна робота із зарубіжної літератури "У пошуках себе й високого польоту"

Додано: 15 травня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
24 запитання
Запитання 1

  Кому автор присвятив «Маленького принца»:

варіанти відповідей


 Матері;


 

Батькові;



Леонові Верту



 Братові.

Запитання 2

   Як батьки ставляться до дивацтв Джонатана:


варіанти відповідей

забороняють;



 співчувають;



підтримують;



не розуміють.

Запитання 3

Як звати справжню подругу Буби:

варіанти відповідей


Аліна;

 Агата;

Анна;

Йолька.

Запитання 4

Які автори захоплювались пілотуванням:

варіанти відповідей

Екзюпері;


Мольєр;


Космовська;


Річард Бах.

Запитання 5

Проблема «батьків і дітей» піднята у творах:

варіанти відповідей

Б.Космовської;


Екзюпері;


Аромштам;


Дж. Донна;

Запитання 6

Чому Джонатан приймає рішення повернутися на Землю:


варіанти відповідей

сумує;

щоб помститись;

турбується про батьків;

щоб передати отримані знання.

Запитання 7

Які дві стихії стануть любов’ю Екзюпері:


варіанти відповідей

астрономія

поезія

хімія


техніка

Запитання 8

8.    Притча – це:


варіанти відповідей

короткий оригінальний вислів


повчальна розповідь


стимулюючий вислів


узагальнення


Запитання 9

Де познайомилися Маленький принц і оповідач?


варіанти відповідей

на острові

в саду

в пустелі;


в горах.

Запитання 10

Справжнє ім’я Буби?

варіанти відповідей

Маргарита

Барбара

Агнешка


Беата

Запитання 11

Укажіть ім'я наставника Джонатана Лівінгстона у творі Р. Баха.

варіанти відповідей

Салліван



Чіанг

Флетчер Лінд

Чарльз Роланд

Запитання 12

Укажіть назву місцевості, де за вироком Зграї опинялися Вигнанці (твір Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»)

варіанти відповідей

Далекі Скелі

Коло Ганьби

Неприступна Скеля

Узбережжя Самотності

Запитання 13

Укажіть, кого Р. Бах згадує в епіграфі-присвяті до твору «Чайка Джонатан Лівінгстон»

варіанти відповідей

Легендарного пілота Дж. Лівінгстона, ім’‎ям якого названо головного героя твору

усіх авіаторів, хто сміливо прямував до мрії, незважаючи на небезпечні перешкоди

маленького принца — героя твору А. де Сент-Екзюпері

справжнього Джонатана-чайку, що живе в душі кожної людини

Запитання 14

Виберіть ознаки казки у творі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

варіанти відповідей

 захопливість оповіді, простота мови, фантастичні персонажі (звірі, які вміють розмовляти) та обставини


повчальний зміст, фантастичні елементи, ліричні оповіді

пишна мова, захоплюючий сюжет, романтика пригод

розмовна мова, образність вислову, магічні числа

Запитання 15

Укажіть, яку літературу представляє Р. Бах

варіанти відповідей

американську



англійську


канадську


німецьку

Запитання 16

Кому з героїв твору «Маленький принц» належать слова: «У кожної людини свої зорі. Для одних, тих, хто подорожує, вони дороговказ. Для інших це просто маленькі вогники. Для вчених зірки — наукова загадка. Для мого ділка вони золоті. Але всі ці зорі німі. А ти матимеш такі зірки, яких більше ні в кого немає...»

варіанти відповідей

Лисові

Льотчику

Маленькому принцу

Троянді

Запитання 17

Кому з героїв твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» належать слова: «Узнати можна лише те, що приручиш <...>.

Людям уже бракує часу щось узнавати. Вони купують готові речі в торгівців. Але ж немає таких торгівців, що продавали б приятелів, і тим-то люди не мають приятелів».


варіанти відповідей

маленькому принцу

троянді

змію

лисові

Запитання 18

Укажіть, як оповідач твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» опинився в пустелі.

варіанти відповідей

Здійснив вимушену посадку літака через несправність мотора

брав участь в експедиції з пошуку води

брав участь у розвідуальній експедиції з пошуку секретних аеродромів ворог

брав участь у рятувальній операції з розшуку дитини

Запитання 19

Укажіть назву астероїда маленького принца.

варіанти відповідей

 Марс-4

№3251

В-612

астероїд Рожі

Запитання 20

Укажіть, які світи протиставлені у творі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

варіанти відповідей

світ дітей і тварин

світ тварин і дорослих

світ рослин і тварин

світ дітей світові дорослих

Запитання 21

Вкажіть ознаки жанру притчі у творі Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»

варіанти відповідей

прозова мова, невеликий обсяг, небагато героїв, розповідається про одну подію, яка відбулася за короткий проміжок часу

широта узагальнення, наявність алегорії, схематичність героїв (відсутність описів зовнішності, детально опрацьованих характерів), невизначеність місця та часу дії.

прозова мова; великий обсяг; декілька або багато героїв; розповідь про події протягом три­валого або важливого за подіями проміжку часу.

віршований або прозаїчний літературний твір повчального сатиричного характеру.; дійовими особами зазвичай виступають тварини, рослини, речі

Запитання 22

Виберіть людські риси, які уособлює чайка Джонатан Лівінгстон:

варіанти відповідей

прагнення до гурту, залежності від матеріального світу, самовдосконалення; потяг до високих ідеалів; безстрашність у відкритті нового

прагнення бути лідером зграї , незалежності від морального світу, самовдосконалення; потяг до низьких ідеалів; безстрашність у відкритті нового; вміння любити тих, хто ненавидить і не розуміє тебе

прагнення свободи, незалежності від матеріального світу, самовдосконалення; потяг до високих ідеалів; безстрашність у відкритті нового; вміння любити тих, хто ненавидить і не розуміє тебе

прагнення до багатства, матеріальні статки.

Запитання 23

Укажіть, яку літературу представляє А. де Сент-Екзюпері.

варіанти відповідей

Американську



англійську


німецьку


французьку

Запитання 24

Укажіть, які дві системи цінностей протиставлені у творі Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

варіанти відповідей

 система цінностей Зграї, для котрої найважливіше — навчання, і система цінностей Джонатана, який прагне ідеального, самовдосконалення

 система цінностей Зграї, для котрої найважливіше — матеріальне, їжа, і система цінностей Джонатана, який прагне ідеального, самовдосконалення

 система цінностей Зграї, для котрої найважливіше — моральне благополуччя, і система цінностей Джонатана, який прагне свободи

 система цінностей Зграї, для котрої найважливіше — матеріальне, їжа, і система цінностей Джонатана, який прагне піти в університет

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест