Які тенденції наявні у творчості О.Олеся?
У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований
жіночий образ?
Творчість Миколи Вороного стала першою декларацією ідей та форм:
За родовою ознакою твір М.Вороного «Блакитна панна»:
За жанровою ознакою твір М.Вороного «Блакитна панна»:
Твір М.Вороного «Блакитна панна» належить до такої тематичної групи, як:
У творі М.Вороного «Блакитна панна» звучить мотив:
Домінуючим художнім засобом у творі М.Вороного «Блакитна панна» є:
Прочитайте текст.
А вона, як мрія сна
Чарівна,
Сяє вродою святою,
Неземною чистотою,
Сміючись на пелюстках,
На квітках
Променистою росою.
У рядках НЕ використано такий художній прийом, як
Неправильним є твердження:
Перша поетична збірка Олександра Олеся мала назву:
За жанровою ознакою твір Олександра Олеся «Чари ночі»:
Твір Олександра Олеся «Чари ночі» належить до такої тематичної лірики, як:
До характеристики строфи поезії Олександра Олеся «Чари ночі»:
Лови летючу мить життя!
Чаруй, хмілій, впивайся
І серед мрій і забуття
В розкошах закохайся!
НЕ має відношення такий термін, як
Провідний мотив твору Олександра Олеся «Чари ночі»:
Для аналізу твору Олександра Олеся «Чари ночі» зайве поняття:
Прийом обрамлення використано в такому творі Олександра Олеся, як:
За родовою ознакою твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!»:
За жанровим різновидом твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!»:
Твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!» належить до такої тематичної групи, як:
Романсом є твір:
Блавати, камеї, фрески – ці образи емоційно наснажують поезію:
Установіть відповідність між твором і уривком з нього
1. М.Вороний «Блакитна панна»
2. М.Вороний «Інфанта»
3. О.Олесь «Чари ночі»
4. О.Олесь «О слово рідне!...»
А …Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев.
Б Лине вся в прозорих шатах,
У серпанках іблаватах…
Сяє усміхом примар
З-поза хмар.
В Акордами проміннострунними
День хвилював і тихо гас.
Над килимами вогнелунними
Венера кинула алмаз.
Г В обіймах з радістю журба.
Одна летить, друга спиня…
І йде між ними боротьба.
І дужчий хто, не знаю я.
Д І схочеш ти вернуть собі,
Як Фауст, дні минулі...
Та знай: над нас — боги скупі,
Над нас — глухі й нечулі..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома