У якому з наведених випадків моження чисел виконано неправильно?
Обчисліть: -2,5 : (-0,5).
Обчисліть: -5,3 ⋅ (-2) .
Обчисліть: 3,42: (-0,09).
Порівняйте значення виразів -100:(-2) і 100: (-2).
Обчисліть: 0 : (−2157)
Виконайте ділення:
-14 : (-0,5) .
Виконайте множення: 1,2 ⋅ (-6) .
Обчисліть : (-0,4)3
Яке число є часткою додатного і від′ємного числа?
Обчисліть: −100 : 0.
Яке число є добутком непарної кількості від′ємних чисел?
Значення якого з наведених виразів дорівнює 0?
Яка з наведених рівностей правильна?
Спростіть вираз: -0,3a ⋅ (-1,4b).
Знайдіть значення виразу:
−2,5⋅(15⋅(−⅓)− 9,1 : 0,26).
Розв'яжіть рівняння:
Іx − 5І(−2х −9)(4х + 1,6) = 0.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома