У якому році було схвалено "план Маршалла"?
Емблема якої міжнародної організації зображена на ілюстрації?
Систему міжнародних відносин, яка сформувалася після завершення Другої світової війни, називають
У структурі ООН існують спеціалізовані організації, зокрема
Коли виникла організація, логотип якої зображено на ілюстрації?
Коли була оголошена "Доктрина Трумена"
Країна, що зміцнила за роки Другої світової війни військовий та економічний потенціал, ставши наддержавою, - це
Укажіть дату заснування Організації Об′єднаних Націй.
Яка подія започаткувала "холодну війну"?
Яка подія відбулась 10 грудня 1948 року?
На якій конференції була затверджена програма 4 "Д" щодо Німеччини?
Наслідком блокади Берліна було
У якому році було створено Організацію Варшавського договору (ОВД)?
Укажіть ознаки "холодної війни" між СРСР та США
У якому році на карті Європи з′явилися нові держави - Федеративна Республіка Німеччина і Німецька Демократична Республіка?
Постійний орган ООН, рішення якого є обов′язковим до виконання країнами-учасницями, - це
Що було однією з причин початку "холодної війни"?
Під час Ялтинської конференції держав "Великої трійки" в 1945 р. було прийнято рішення про створення міжнародної організації
19. Установіть відповідність між роками і подіями
А) 1946 р.
Б) 1947 р.
В) 1948 р.
Г) 1949 р.
1. Початок «холодної війни».
2. Поділ Німеччини.
3. Проголошення «доктрини Трумена».
4. Укладення Міжнародного пакту про громадянські й політичні права.
5. Ухвалення Загальної Декларації прав людини.
20.Установіть відповідність між подіями та їх наслідками
А) Фултонська промова.
Б) «План Маршалла».
В) Створення НАТО.
Г) Радянська окупація Східної Європи.
1. Закріплення біполярності світу.
2. Початок «холодної війни».
3. Закладення основ сучасного міжнародного права.
4. Виникнення соціалістичного табору.
5. Післявоєнна відбудова Європи
21. Розташуйте події у правильній послідовності
А) створення ЮНЕСКО
Б) утворення Варшавського блоку (ОВД)
В) створення ООН
Г) утворення Північноатлантичного союзу (НАТО)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома