Контрольна робота "Образ майбутнього в літературі (Р.Бредбері, Р.Шеклі).Сучасна література (А.Ліндгрен)"

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 578 разів
24 запитання
Запитання 1

Наукова фантастика- це

варіанти відповідей

жанр художніх творів, в якому за допомогою додавання вигаданих, уявних елементів створюється світ, відмінний від реального

різновид художньої літератури, основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків досягнень науково-технічної думки

різновид фантастики, у якому висловлено роздуми щодо теперішньої та подальшої долі суспільства, людської цивілізації, Всесвіту.

Запитання 2

Виберіть характерні ознаки соціальної фантастики: (декілька варіантів)

варіанти відповідей

сюжети творів побудовано на певному науковому припущенні


змалювання фантастичних картин майбутнього, які розкривають реальні проблеми сучасного суспільства

наявність дотепних і влучних висловів, що нерідко стають приказками та прислів'ями.

Запитання 3

Рей Дуглас Бредбері -

варіанти відповідей

англійський письменник

американський письменник

французький письменник

німецький письменник

Запитання 4

За жанром твір Р.Бредбері "Усмішка" - це

варіанти відповідей

Новела

Оповідання 

Повість

Роман

Запитання 5

Картина, яка є одним із героїв оповідання Р.Бредбері "Усмішка", називається...

варіанти відповідей

"Портрет незнайомки"

"Джоконда"

"Мадонна Літта"

"Мадонна з немовлям"

Запитання 6

Події у творі Р. Бредбері "Усмішка" відбуваються...

варіанти відповідей

1061

2061

3061

1952

Запитання 7

 Яким змальовується майбутнє людства в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка"? (декілька відповідей)


варіанти відповідей

повсюди зруйновані будинки, життя в печерах

звалища мотлоху, шляхи від бомб, поля світяться від радиації

справжніми знавцями мистецтва, цивілізованими і гуманними

свято, коли порвали всі книжки і спалили їх на майдані

Запитання 8

Оберіть тему оповідання Р. Бредбері "Усмішка"

варіанти відповідей

Щасливе й безжурне життя людей у майбутньому

Занепад майбутньої цивілізації, загибель краси, ідеалів

Зображення поціновувачів мистецтва, які хотіли побачити картину

Запитання 9

Яка людина може з'явитися і підлатати цивілізацію, на думку одного із черги в оповіданні Р.Бредбері "Усмішка"?



варіанти відповідей

Людина з розумом

Людина з іншої планети

Людина, яка матиме чутливе серце

Людина, що має велике бажання

Запитання 10

Роберт Шеклі - письменник...


варіанти відповідей

англійський

австрійський

американський 

німецький

Запитання 11

Ім'я головного героя оповідання Р.Шеклі "Запах думок"?

варіанти відповідей

Деві

Грігсбі

Кліві

Запитання 12

Втіленням яких рис характеру є головний герой оповідання Р. Шеклі "Запах думок"? (декілька відповідей)

варіанти відповідей

Мужності та витривалості

Розпачу й зневіри

Уміння приймати рішення в надзвичайних ситуаціях

Могутності інтелекту людини майбутнього

Запитання 13

Твір Р. Шеклі "Запах думок " за жанром є

варіанти відповідей

історичним оповіданням

гумористичним оповіданням

фантастичним оповіданням 

Запитання 14

Визначте тему твору Р.Шеклі "Запах думки"

варіанти відповідей

Небезпеки на невідомій планеті, які чатували на поштаря 

Життя звірів на інших планетах

Чи є життя на планетах і яке воно

Запитання 15

Що потрібно було зробити людині в творі Р.Шеклі "Запах думки", щоб не наражати себе на небезпеку?

варіанти відповідей

Навчитися прогнозувати небезпеку

Ретельно складати плани мандрівок

Навчитися не думати про цю небезпеку

Ретельно перевіряти поштоліт перед мандрівок

Запитання 16

Визначте тільки ті істоти і предмети, на які уявно перетворювався Лерой Кліві в творі Р. Шеклі "Запах думки" (декілька відповідей)

варіанти відповідей

пантера, пантер-самиця

отруйна гадюка, барсиха

кущ, смолоскип, бурхливе полум'я

змія, пташка

Запитання 17

Яких звірів побачив на планеті, де опинився Лерой Кліві, і був вражений їх зовнішністю?

варіанти відповідей

Вовка та білочку, без вух і очей, зеленого кольору 

Вовка і ведмедя, обох синього кольору

Вовка і лисицю, без вух і очей, зате з великими зубами

Запитання 18

Астрід Ліндгрен представник

варіанти відповідей

американської літератури

англійської літератури

шведської літератури

німецької літератури

Запитання 19


Джерело написання повісті А.Ліндгрен «Міо, мій Міо» -це


варіанти відповідей

випадок на прогулянці, де автор вирушив кататися човном у товаристві дочок декана свого коледжу

спогади письменника про житя в притулку, прийомних батьків

старовинна легенда про Чорного лицаря, якого перемагає маленький хлопчик

сюжет твору, подарований авторові

Запитання 20

Визначити композиційний елемент твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо», яких характеризує такий зміст "Тітка Лундін дає Буссе яблуко та лист і Джин перевозить Буссе до Країни Далекої"

варіанти відповідей

експозиція

зав'язка

розвиток дії

кульмінація

розв'язка

Запитання 21

Образ Міо, головного героя повісті А. Ліндгрен,  характеризують такі риси вдачі, як: (декілька відповідей)


варіанти відповідей

самовпевненість

гаряче і любляче серце

не терпить несправедливості

відважність, мужність

Запитання 22

Визначити всі чарівні предмети, які зустрічаються в повісті-казці А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (декілька відповідей)

варіанти відповідей

меч, що розтинає камінь

капелюх Чарівника

невидимий плащ

хліб, що втишує голод

ложечка, що не залишалась порожня

Запитання 23

Ідея повісті А.Ліндгрен «Міо, мій Міо»



варіанти відповідей

духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини

уславлення необмежених можливостей людського розуму, сили духу, волі, творчої уяви, неординарного мислення людини

віра в перемогу справедливості; розкриття безмежних фізичних і духовних можливості людей, які готові пожертвувати собою заради щастя інших

уславлення людини, яка кидає виклик смерті і перемагає її

Запитання 24

Маленька сіра пташка у замку Като є символом


варіанти відповідей

народної пам'яті, життєвої мудрості фольклору

душі, яка звільнилася з кам'яного полону

мрії, що стала реальністю

втілення краси, добра і великої сили мистецтва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест