Контрольна робота. Паралельні прямі. Кути, утворені при перетині паралельних прямих січною.

Додано: 8 січня 2021
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 819 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть малюнок, на якому зображено паралельні прямі.

варіанти відповідей
Запитання 2

За даним малюнком укажіть, як називаються кути 1 і 2.


варіанти відповідей

внутрішні односторонні

внутрішні різносторонні

відповідні

вертикальні

Запитання 3

На малюнку прямі а і в паралельні, с - січна. Знайдіть градусну міру кута х.

варіанти відповідей

750

850

1050

1550

Запитання 4

На малюнку прямі m і n паралельні, d - січна. Знайдіть градусну міру кута х.

варіанти відповідей

850

750

1050

950

Запитання 5

Оберіть правильну відповідь

варіанти відповідей

 ∠2 і ∠5 - відповідні

 ∠6 і ∠5 - внутрішні різносторонні

 ∠3 і ∠6 - внутрішні різносторонні

 ∠4 і ∠8 - відповідні

Запитання 6

За якою ознакою a||b?

варіанти відповідей

 внутрішні різносторонні кути рівні

 внутрішні односторонні кути рівні

відповідні кути рівні

внутрішні односторонні кути в сумі дорівнюють 180⁰

Запитання 7

Пряма a || b. Знайдіть кут 1, якщо сума 5-го і 3-го кутів дорівнює 110°.

варіанти відповідей

550

750

1000

1250

Запитання 8

За даним малюнком знайдіть градусну міру кута х.

варіанти відповідей

800

1000

700

1100

Запитання 9

На рисунку прямі АВ і СD паралельні. Знайти градусну міру кута АМС.

варіанти відповідей

700

500

800

900

Запитання 10

Знайти градусну міру кожного з двох внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, якщо один з них на 300 більший за другий.

варіанти відповідей

850 і 950

750 і 1050

1250 і 550

650 і 1150

Запитання 11

Пряма АВ паралельна прямій СК. СВ - бісектриса кута АСК. Знайти кут АВС.

варіанти відповідей

480

1280

520

640

Запитання 12

Дано трикутник MNK. Скільки через вершину М можна провести прямих, паралельних до прямої NK?

варіанти відповідей

можна одну

 можна дві

можна безліч

не можна жодної

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест